Beantwoord

leugenachtige klantenservice en sales-agents

• 8 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 2388 Bekeken

Dit is de tweede keer dat ik het probleem wil oplossen de vorige keer heb ik bevestigingen gehad dat het opgelost zou worden maar het was de zoveelste leugen.
Mijn contract is gewijzigd door een van jullie agents in callcentre waardoor ik voor de zelfde aanbieding 30 euro meer betaal dan dat ik zou doen.
Hoe kan het werk van deze agent worden terug gedraaid naar de afspraak die ik in de winkel heb gemaakt??
vr gr david
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 augustus 2018, 10:10

Hoi David,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Ik zie een Unlimited Go-abonnement voor € 35,00 en een maandelijkse toestelbetaling. Verder zijn vorige keer door mijn collega-moderator Hajar kosten de onterechte kosten vergoed voor een oude Internet-bundel en Videoland.

Verder zie ik eigenlijk geen "gekke" dingen in je huidige abonnement. Kun je me vertellen wat exact het probleem is? Ik kijk dan graag met je mee naar wat ik voor je kan betekenen!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi David,

Ik heb meteen even met je meegekeken!

Ik zie een Unlimited Go-abonnement voor € 35,00 en een maandelijkse toestelbetaling. Verder zijn vorige keer door mijn collega-moderator Hajar kosten de onterechte kosten vergoed voor een oude Internet-bundel en Videoland.

Verder zie ik eigenlijk geen "gekke" dingen in je huidige abonnement. Kun je me vertellen wat exact het probleem is? Ik kijk dan graag met je mee naar wat ik voor je kan betekenen!
het gekke is dat ik in de winkel een totaal prijs van 42 euro had afgesproken voor het contract en dat het nu bijna is verdubbeld??
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dvos,

Waar zie je dat precies? Ik zie namelijk € 35,00 per maand voor het abonnement en € 10,00 toestelkosten per maand, wat samen op € 45,00 per maand uitkomt. Dat lijkt mij een vrij normale prijs en waarschijnlijk hetgene wat je in de winkel hebt afgesproken. Heb ik je zo een beetje gerustgesteld?

Reageer