Beantwoord

live chat

waar kan ik live chatten met een medewerker????
icon

Beste antwoord door Raymond 21 mei 2012, 12:14

@wenwen
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

De LiveChat is alleen beschikbaar in de Online Shop en kan alleen gebruikt worden voor vragen over nieuwe contracten of vernieuwingen. Wanneer je het antwoord op je vraag niet op de website kan vinden, dan zal het chatvenster automatisch in beeld komen. Dit gebeurt niet in alle gevallen. Wat is je vraag precies? Wellicht dat we je vraag hier kunnen beantwoorden.

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 6
@wenwen
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

De LiveChat is alleen beschikbaar in de Online Shop en kan alleen gebruikt worden voor vragen over nieuwe contracten of vernieuwingen. Wanneer je het antwoord op je vraag niet op de website kan vinden, dan zal het chatvenster automatisch in beeld komen. Dit gebeurt niet in alle gevallen. Wat is je vraag precies? Wellicht dat we je vraag hier kunnen beantwoorden.
Ik zoek een live chat medewerkster
Reputatie 1
@ v Maasakkers

Welkom op het Forum!

hallo met hassan abbih
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hassan,

Met David! Ik zie dat je een eigen topic hebt aangemaakt, daar kun je reacties in krijgen van andere Communityleden. Aangezien je een eigen topic hebt én dit topic 5 jaar oud is, gaat dit topic op slot. Je kunt in jouw eigen topic reageren.