Vraag

Medewerker aan de lijn

• 28 juni 2016
  • 8 reacties
  • 725 Bekeken

Ik heb en vraag,en wil graag en medeweker spreken Ik krijg en meer keuze menu waar ik niks aan heb hier wordt mij vraag niet beantwoord.en de wacht tijden voor mail en chat zijn veels telang Ik vindt het en slecht manier van zaken doen T mobiel ben er gefrustreerd hier over
Zeer slechte klanten service 😠

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Aine,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. Kun je mij misschien vertellen wat er aan de hand is? Wat kan ik voor je doen? Ik wil je graag verder helpen en laten zien dat we goede service erg belangrijk vinden. Je kan voor je vragen ook altijd terecht op ons forum als je dat handiger vindt dan mailen of chat. Als je liever gebeld wilt worden dan kan dat natuurlijk ook.

Ik hoor graag van je. We komen hier samen wel uit.
Vandaag mijn eerste dag bij T-mobile en gelijk geen internet, toen de klantenservice maar gebeld (3x) eerste keer 2minuten... ging iets mis €0,51. Tweede keer 10minuten €3,48. Derde keer 15minuten €3.57...12minuten in de wacht gestaan toen werd de verbinding gewoon verbroken, belachelijk!! En nog steeds geen internet! Waarom moet je betalen voor klantenservice als klant??? Waar zijn mijn belminuten? Gr, Erik
Reputatie 7
Badge +20
Hi Erik,

Welkom op ons Forum en bij de T-Mobile familie.

Ik zie dat je abonnement gister is ingegaan. Excuses voor het ongemak ik begrijp dat je direct gebruik wilt kunnen maken van je abonnement. Ik zie dat je nu wel MB's hebt verbruikt uit je databundel dus ik neem aan dat je internet weer goed werkt? Ik hoor graag van je of alles weer naar behoren werkt en of ik verder iets voor je kan betekenen.
Ik wil graag een medewerker spreken via de telefoon, belachelijk dat ik het hele internet moet doorzoeken voor een goed telefoonnummer en het enige wat ik de horen krijg zijn bandjes die mij niet verder helpen. Ik wil graag telefonisch contact met een echt persoon!!!!!!!!!!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Charash,

Begrijpelijk dat je snel iemand wilt spreken. Jammer om te horen dat je het juiste telefoonnummer niet makkelijk kon vinden. Heb je ook op onze website gekeken? Vanaf de homepage kun je direct op deze pagina komen, waar je alle mogelijkheden vindt om contact met ons op te nemen. Als je feedback hebt hoe we dit duidelijker kunnen maken, hoor ik het graag. Dan geef ik het door aan de afdeling die hierover gaat!

Ik zie dat je in de tussentijd nog niet contact gehad hebt met een van mijn collega. Waarmee kan ik je helpen? Ik heb je alvast een privébericht gestuurd met meer informatie, want ik denk dat jouw vraag over je factuur gaat. Zou je naar mijn bericht willen kijken? Ik zie je reactie graag tegemoet!
Ik herken het hierboven geschetste probleem. Ook ik zoek contact met een medewerker van de klantenservice maar dat mislukt jammerlijk.... Kost me inmiddels al een uurtje of 2. Ik heb een vraag en heb alles al bekeken maar kom mijn vraag nergens tegen laat staan een antwoord hierop!
Hoi Astrid Roos, welkom op het klantenforum.

Kunnen we je hier op het forum misschien helpen met je vraag? 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hey Astrid,

Zoals Kaassausje al aangeeft kunnen we je hier ook helpen! We horen graag of we je ergens bij van dienst kunnen zijn. 🙂

Reageer