Beantwoord

Medewerker reageert niet

• 23 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 171 Bekeken

Beste,

Kan iemand de T-mobile medewerker ''Issam'' even naar zijn ,privé berichten laten kijken? Hij reageert al 9 dagen niet en het heeft wel haast.

Bij voorbaat dank.

Mvg,

Wouter
icon

Beste antwoord door Thalina 25 oktober 2016, 16:42

Hoi Wouter,

Het klopt inderdaad dat Issam momenteel op vakantie is, sorry dat hij niet meer op jouw privébericht heeft gereageerd! Ik heb gelijk ook zijn privéberichten ontvangen uitgezet, zodat het bij andere klanten niet verkeerd kan gaan. Ik heb even alle informatie en berichten doorgelezen en jou nu een privébericht gestuurd daarover (ik ga niet op vakantie, dus no worries! ;)). Kun je daar even naar kijken?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

Hij is op vakantie lees ik net.. Lekker moment. Iemand anders die mij zou kunnen helpen?

Gaat om mijn iPhone 6 die bij het reparatie centrum is via T-mobile. Zij zeggen dat ze het niet willen vergoeden omdat ik hem 1 week te laat heb opgestuurd, Issam (T-mobile medewerker) die had al iets geregeld bij de garantie afdeling. Volledige informatie stuur ik wel privé naar iemand.

Bij voorbaat dank,

Wouter
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wouter,

Het klopt inderdaad dat Issam momenteel op vakantie is, sorry dat hij niet meer op jouw privébericht heeft gereageerd! Ik heb gelijk ook zijn privéberichten ontvangen uitgezet, zodat het bij andere klanten niet verkeerd kan gaan. Ik heb even alle informatie en berichten doorgelezen en jou nu een privébericht gestuurd daarover (ik ga niet op vakantie, dus no worries! ;)). Kun je daar even naar kijken?

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer