Beantwoord

Medewerker T-Mobile heeft ongevraagd een abonnement bij mij afgesloten

• 25 juni 2020
  • 1 reactie
  • 1169 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Ik had online een abonnement afgesloten Sim only €14,50 voor 1 jaar. en moest vervolgens de simkaart ophalen in het filiaal van Rijswijk. 
Omdat ik toevallig langs een tmobile shop in Delft liep, vroeg ik of ik hier deze simkaart kan ophalen. Mevrouw bij de shop in Delft zei dat zei mij kon helpen. Zei vroeg om mijn identiteitskaart en bankpas en ik moest €0.01 cent afrekenen. Vervolgens gaf ze ons het simkaart en zei ze dat dit de abonnement is die ik had afgesloten. 
Vandaag ging ik bellen met de klantenservice van t mobile om te vragen over nummerbehoud. Bleek dat er meerdere abonnementen zijn afgesloten. Abonnement die ik zelf online had afgesloten stond nog open en die vrouw die mij heeft geholpen in Delft heeft een nieuw abonnement afgesloten!
Iets waar ik niet om had gevraagd! Zij had willens en wetens op mijn naam, met mijn legitimatie en bankpas een abonnement afgesloten! €65 per maand simonly voor 2 jaar! En ze had die abonnement die ik had aangevraagd open laten staan. Ze heeft tijdens het helpen geen enkele keer het computer scherm aan mij laten zien. Ik dacht dat het om mijn aanvraag ging, 1 jaar €14,50 per maand. 
Dit kan toch niet! En dat mag niet! Als ik niet had gebeld met de klantenservice over nummerbehoud had ik nu 2 abonnementen waar ik vast aan zit, waarvan 1 €65,- per maand voor 2 jaar lang!

Kosten om dit te stoppen waren €200,- zei mevrouw van de klantenservice. Omdat dit het fout is van die vrouw in Delft werden deze kosten niet doorberekend aan mij. 

Ik ben onder behandeling bij een psycholoog vanwege paniekaanvallen en hierdoor kreeg ik meteen een aanval. Ik wil een klacht indienen tegen deze vrouw. Want als ze het al bij mij doet, doet ze het waarschijnlijk ook bij anderen. Deze vrouw hoort niet te werken bij dit bedrijf want ze is heel fout bezig. Stiekem abonnementen afsluiten bij mensen. 
Haar verkopers id is Id:046576

icon

Beste antwoord door Hajar 26 juni 2020, 10:07

Hi @Jacqueline81 

Allereerst wil je geruststellen en zeggen dat je je zeker geen zorgen hoeft te maken hierover. Het abonnement is geannuleerd door mijn collega en je hebt momenteel alleen het 1-jarige Sim Only abonnement van €14,50 per maand zoals je zelf ook wilde. Ik zie dat het nummerbehoud voor dit abonnement nog niet is aangevraagd, is dit iets wat je nog wel wilt regelen? Mocht je het abonnement van €14,50 toch willen annuleren laat je het mij dan weten? Dan maak ik dat direct in orde! Mocht je het abonnement wel willen behouden dan kun je het nummerbehoud via onze website regelen. Kom je er niet uit stuur je mij dan een privébericht met het te behouden nummer en het klantnummer van je huidige provider? Mijn oprechte excuses dat het zo is gelopen, weet dat dit zeker niet is waar we voor staan en ik wil je dan ook bedanken dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. Ik heb je feedback doorgezet naar mijn collega’s van de T-Mobile Shop zodat zoiets niet meer kan voorkomen.

Ik hoop dat ik je zo gerust heb kunnen stellen en als er nog iets is wat ik voor je kan doen dan hoor ik het héél graag. Ik wens je een mooie dag toe en hoop dat je lekker kan genieten van dit zonnetje!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jacqueline81 

Allereerst wil je geruststellen en zeggen dat je je zeker geen zorgen hoeft te maken hierover. Het abonnement is geannuleerd door mijn collega en je hebt momenteel alleen het 1-jarige Sim Only abonnement van €14,50 per maand zoals je zelf ook wilde. Ik zie dat het nummerbehoud voor dit abonnement nog niet is aangevraagd, is dit iets wat je nog wel wilt regelen? Mocht je het abonnement van €14,50 toch willen annuleren laat je het mij dan weten? Dan maak ik dat direct in orde! Mocht je het abonnement wel willen behouden dan kun je het nummerbehoud via onze website regelen. Kom je er niet uit stuur je mij dan een privébericht met het te behouden nummer en het klantnummer van je huidige provider? Mijn oprechte excuses dat het zo is gelopen, weet dat dit zeker niet is waar we voor staan en ik wil je dan ook bedanken dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. Ik heb je feedback doorgezet naar mijn collega’s van de T-Mobile Shop zodat zoiets niet meer kan voorkomen.

Ik hoop dat ik je zo gerust heb kunnen stellen en als er nog iets is wat ik voor je kan doen dan hoor ik het héél graag. Ik wens je een mooie dag toe en hoop dat je lekker kan genieten van dit zonnetje!

Reageer