Beantwoord

Minuten bijkopen

Reputatie 2
Goedendag,

Is het mogelijk een aantal minuten bij te kopen tot einde maand (22-6)? Bv 15 min?

Zouden we dit vandaag in orde kunnen maken? Ik heb nu nog 1 minuut over.

Iedere maand houd ik minuten over, behalve deze maand. Ik vind het spijtig dat jullie, in tegenstelling tot voorheen, al mijn oude overgebleven minuten weggooien 😞

Hoor graag, alvast bedankt,
Josine Vos
icon

Beste antwoord door David 14 maart 2018, 12:01

Hey CvdF,

Ik zie in ons systeem dat je eerst al het maximaal aantal belminuten had bij jouw Basis Sim abonnement had, maar dat jouw abonnement is omgezet naar Go. 🙂 Nu heb je voor bellen in Nederland en binnen de EU onbeperkt bellen (en 120 minuten om vanuit Nederland naar een nummer in de EU te bellen), dus dan kun je goed uit de voeten!

Aangezien dit een oud topic is, met verouderde informatie, sluit ik dit topic. Alle informatie over onze huidige Go-abonnementen vind je terug in deze FAQ.

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 2
Beste klantenservice, wanneer reageren jullie op mijn mail van vorige week (!) en/of bovenstaand verzoek van 5 dagen geleden? Ik begrijp niet waarom het zo lang duurt. Mvg, Josine
Een forum is geen chat... in weekends of als er dagen als Pinksteren zijn kan het gewoon langer duren voor iemand antwoord krijgt.

Buiten dat, bij mijn weten is het helemaal niet mogelijk een paar minuten bij te kopen, dat kan als je een pre-paid hebt maar niet in een bundel. In een bundel kun je gewoon blijven bellen alleen word er dan extra berekent voor die paar minuten.

Het erg optimistisch een bericht te posten op een forum of iets even vandaag nog geregeld kan worden 🙂
Reputatie 2
John, zoals aangegeven heb ik vorige week hierover al een mail gestuurd. Samen met bovenstaande bericht (bericht is geen chat) betreft dit dus wel degelijk een wachttijd die aan de lange kant is.
Belminuten bijkopen kan wel, dat heet het tijdelijk ophogen van je abonnement. En als ik nog kon bellen was het binnen 1 dag geregeld.
Reageer liever niet als je niet kunt helpen en er niets vanaf weet. Je hebt ook vast wat beters te doen, neem ik aan.
Ik stelde " bij mijn weten" en niet dat het niet mogelijk was..... Je geeft zelf aan 15 min bij te willen kopen en dat is toch heel wat anders dan tijdelijk je bundel aan passen... maar goed.

Maar hebt hebt helemaal gelijk, Er zijn betere dingen te doen dan deze vraag beantwoorden.

Het spijt mij verder vreselijk dat ik met mijn poging een antwoord te geven ik jouw/uw kostbare tijd hebt verbruikt.
Ik wil belminuten bij kopen maar dat lukt niet
Reputatie 7
Badge +18
Hey CvdF,

Ik zie in ons systeem dat je eerst al het maximaal aantal belminuten had bij jouw Basis Sim abonnement had, maar dat jouw abonnement is omgezet naar Go. 🙂 Nu heb je voor bellen in Nederland en binnen de EU onbeperkt bellen (en 120 minuten om vanuit Nederland naar een nummer in de EU te bellen), dus dan kun je goed uit de voeten!

Aangezien dit een oud topic is, met verouderde informatie, sluit ik dit topic. Alle informatie over onze huidige Go-abonnementen vind je terug in deze FAQ.