Sticky Beantwoord

Mobiele telefoonnummer veranderen

Toon eerste reactie

109 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi Speters,

Of het kosteloos kan is afhankelijk van de reden waarom je jouw nummer wilt wijzigen. Zou je mij in een privébericht kunnen vertellen wat hiervan de reden is?

Had je jouw vraag ook in een ander topic gesteld? Deze kan ik namelijk nergens terugvinden.

Als jouw naam niet overeenkomt met de naam van de contracthouder, dan krijg je de telefoon niet mee in de T-Mobile Shop. Wat klopt er niet aan de naam, gaat het om een spelfout of is het een andere persoon? We gaan graag voor je op zoek naar een oplossing.
hallo,

ik wordt lastig gevallen door een persoon. het is echt erg geworden. De persoon wilt mij maar niet met rust laten, hij bedreigt me zelfs terwijl ik hem niet eens ken en niks heb aangedaan. ik heb zijn nummer verwijderd en overal op geblokkeerd maar die persoon is zo psychisch dat hij mij via zijn vrienden zijn zusjes telefoons stuurt. ik slaap dagen niet meer kunt u mij zo spoedig mogelijk helpen om een nieuwe nummer te kunnen krijgen, het maakt mij ook niet uit wat voor nummer ik krijg als ik maar van dit af kom !

met vriendelijke groeten,

chaimae
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Chaimae,

Wat een onwijs nare situatie, heb je hier ook al aangifte bij de politie van gedaan?

Gezien de omstandigheden heb ik jouw telefoonnummer per direct gewijzigd en het telefoonnummer gekozen (er zijn 5 opties) die ik zelf het fijnste zou vinden. Dit kost jou verder niets en in een e-mail heb ik deze wijziging ook nog eens bevestigd. Je vindt hier ook jouw nieuwe telefoonnummer. Voor de zekerheid verstuur ik deze ook nog even via een privébericht.

Heel veel sterkte met deze situatie en als wij ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Is het mogelijk om je nummer te wijzigen in de t-mobile shop wegens pesterijen?
Hoii,

Ik word al maanden lang dag en nacht onbekend gebeld.

Het is zo erg dat ik mijn telefoon savonds uit moet zetten , waardoor ik ook belangrijke oproepen mis.

Zou ik mijn nummer kosteloos kunnen veranderen. zonder te bellen naar de klantenservice .

Alvast bedankt
Hallo,

Ik ben vandaag naar de t-mobile shop gegaan. Omdat het om pesten/stalken ging is het nummer direct gewijzigd. Hier zaten deze keer geen kosten aan
Reputatie 7
Badge +20
@Ka38tje

Top dat het bij jou gelukt is om jouw nummer te wijzigen! Hopelijk stoppen de pesterijen nu en heb jij nergens meer last van. Als wij nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

@Hkan20tr

Misschien kun je hier melding van maken in plaats van gelijk jouw nummer te wijzigen? Is het misschien een bedrijf of weet je wie de beller is? Via deze pagina kun je hier instructies voor vinden.

We raden aan om te bellen, omdat je dan 5 nummers krijgt om uit te kiezen, je kunt dan gelijk een nummer kiezen wat jij het fijnste vindt. Jouw nummer wordt dan ook direct omgezet, dus als wij dat doen kan het zijn dat je ineens onbereikbaar bent. Mocht je hier toch voor kiezen, dan zetten wij je nummer om na jouw akkoord en kiezen het nummer voor je.

Laat je weten of we iets voor je kunnen doen?
@David

Ik ben er ook super blij mee. Erg vriendelijk geholpen!
Top!!

En ik hoop het ook!
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

We zien dat er regelmatig wordt gevraagd om een nummerwijziging. Aangezien het eerste antwoord al redelijk gedateerd is, wil ik hier graag nog wat meer informatie over geven. 🙂

Er kunnen verschillende redenen zijn om jouw telefoonnummer te willen wijzigen, uiteindelijk kies je er natuurlijk niet zomaar voor! Op deze pagina vind je de kosten en verschillende mogelijkheden voor een nummerwijziging. In sommige gevallen is de eerste wijziging kosteloos, het is dan ook handig om gelijk aan te geven waarom je jouw nummer wilt laten wijzigen. Wij weten dan precies waar het om gaat en kunnen daar direct een passende oplossing voor zoeken!

Normaal verwijzen we je nooit door, maar in dit geval is het soms handig om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice ((06 - 2400) 1200). Bij een wijziging geeft ons systeem namelijk 5 keuzes van telefoonnummer en hier kun je een keuze uit maken. Telefonisch kun je dan zelf een nummer kiezen en dan wijzigen zij jouw nummer direct. Je kunt ook aangeven dat wij de keus voor je mogen maken en dan verwerken wij het zo snel mogelijk. Houd er dan wel rekening mee dat je op een bepaald moment niet meer bereikbaar bent op het oude 06-nummer, want het nieuwe nummer wordt direct geactiveerd.

Als je hier nog vragen over hebt, laat het dan gerust in dit topic weten! We helpen je er graag bij verder. 🙂

Reageer