Beantwoord

Mondeling contact

• 3 november 2016
  • 3 reacties
  • 239 Bekeken

Waarom is het niet mogelijk om iemand aan de lijn te krijgen. Verbinding wordt elke keer verbroken na telefoon keuze menu. Krijg dan sms om op tmobile online te kijken. Heb gewoon een vraag en krijg daar op deze manier geen antwoord op. Vind het een slechte service op deze manier!
icon

Beste antwoord door Amy 3 november 2016, 16:09

Hey Ralph,

Ik zie inderdaad terug dat je een aantal keer telefonisch contact hebt gezocht en je doorverwezen bent naar t-mobile.nl/kosten en naar My T-Mobile. Wanneer je iemand aan de lijn wilt krijgen kun je in het belmenu het beste zo algemeen mogelijk blijven en voor 'overig' kiezen. Meestal krijg je dan wel iemand aan de lijn. Het belmenu zorgt er namelijk voor dat je bij bijvoorbeeld aanpassingen die je zelf ook kunt doen je bijvoorbeeld naar My T-Mobile verwezen zal worden.

Uiteraard wil ik je hier ook graag verder helpen! Je mag hier ook altijd aan de bel trekken bij vragen. We staan voor je klaar!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Ralph,

Daar kan ik je gelukkig bij verder helpen! :)

Ik zie in ons systeem dat mijn collega Esther je heeft geprobeerd te bereiken op 28 oktober om de uitslag van het onderzoek met je te bespreken. Je klacht is namelijk gegrond verklaard en de €10,- is vergoed. Dit wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Ze heeft je hier ook nog een brief over gestuurd, deze zou ondertussen wel binnen moeten zijn, maar nu weet je in ieder geval hoe het is afgelopen met jouw onderzoek.

Als je nog verdere vragen hierover hebt, laat het ons gerust weten!
Het betreft kosten die ik gemaakt zou hebben via sms dienst of mobiele dienst. Ik heb me hier nooit voor aangemeld en heb reeds ook zo'n onderzoeksformulier ingevuld , maar hier nog niets van terug gehoord en het is wel reeds in rekening gebracht. Wel afgemeld nu en de diensten geblokkeerd via t -mobile. VRoeg me af hoe lang het duurt voordat je bericht krijgt over het onderzoek.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Ralph,

Ik zie inderdaad terug dat je een aantal keer telefonisch contact hebt gezocht en je doorverwezen bent naar t-mobile.nl/kosten en naar My T-Mobile. Wanneer je iemand aan de lijn wilt krijgen kun je in het belmenu het beste zo algemeen mogelijk blijven en voor 'overig' kiezen. Meestal krijg je dan wel iemand aan de lijn. Het belmenu zorgt er namelijk voor dat je bij bijvoorbeeld aanpassingen die je zelf ook kunt doen je bijvoorbeeld naar My T-Mobile verwezen zal worden.

Uiteraard wil ik je hier ook graag verder helpen! Je mag hier ook altijd aan de bel trekken bij vragen. We staan voor je klaar!

Reageer