Beantwoord

My T-Mobile account registreren na contract overname


Vandaag via email bevestiging gehad dat het contract van mijn moeder op mijn naam is gezet. Hoe kan ik nu een Mytmobile account registreren? Wanneer ik tijdens de registratie het telefoonnummer invoer krijg ik de melding dat er al een account bestaat met dit nummer. Iemand die weet hoe dit is op te lossen?
icon

Beste antwoord door Seccie 9 januari 2019, 06:56

Goedemorgen @Marco-68,

Ik verwacht dat een T-Mobile moderator je met dit verzoek kan helpen.
Waarschijnlijk zal eerst de oude My T-Mobile registratie eerst verwijderd of gewijzigd moeten worden.
Daarna kun je waarschijnlijk je nieuwe account registreren.

Nog (heel) even geduld dus.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marco-68,

Hier ben ik hoor, haha! :D

Ik vermoed inderdaad dar @Seccie gelijk heeft, dus ik heb het account even verwijderd. Lukt het je nu om een nieuw My T-Mobile accoutn aan te maken?

Laat het me maar weten - als het niet lukt, dan gaan we je natuurlijk verder helpen!
Inmiddels een nieuw account aangemaakt, hartelijk bedankt voor de hulp iedereen!👍
Reputatie 5
Badge +6
Goedemorgen @Marco-68,

Ik verwacht dat een T-Mobile moderator je met dit verzoek kan helpen.
Waarschijnlijk zal eerst de oude My T-Mobile registratie eerst verwijderd of gewijzigd moeten worden.
Daarna kun je waarschijnlijk je nieuwe account registreren.

Nog (heel) even geduld dus.
Reputatie 5
Badge +6
@Marco-68 bedankt voor je terugkoppeling!
Fijn dat het inmiddels gelukt is om een account aan te maken.
Welkom bij de community, en welkom bij T-Mobile!😉
Reputatie 6
Badge +17
Yess, top dat het weer werkt! 😃
Hartelijk dank voor je reactie, Seccie!
Ik wacht rustig even af. Je zou verwachten bij contractovername dat de oude registratie automatisch verwijderd word.

Reageer