Vraag

Na scheiding naam veranderen

• 25 juli 2014
  • 3 reacties
  • 93 Bekeken

Ik heb al jaren een abonnement bij jullie. Deze staat echter op mijn getrouwde naam. Nu ben ik onlangs gescheiden en wil ik dus erg graag het abonnement om mijn eigen naam laten zetten.
Blijkbaar kan ik dit niet zelf wijzigen en moet ik dit schriftelijk aan jullie doorgeven. Wat hebben jullie daarvoor nodig en waar kan ik het heen zenden?

3 reacties

Reputatie 5
@cootjed1978 Welkom, ik wil je hier graag mee helpen. Om deze wijziging voor je door te voeren ontvang ik graag een legitimatiebewijs. Lukt dat om via de mail te doen? Ik stuur je voor de zekerheid via een privébericht direct het e-mailadres toe waarop ik bereikbaar ben.

Ik hoop dat ik je vraag zo naar tevredenheid in behandeling neem. Mocht je hier vragen over hebben stel deze dan gerust!
Beste Tom,

3 maanden geleden heb ik bovenstaande vraag gesteld. Ik heb de gevraagde gegevens naar het mailadres gemaild dat je in een privébericht naar me hebt gestuurd. Echter is mijn naam tot op heden nog steeds niet veranderd. Wel heb ik zojuist mijn rekeningnummer voor automatische incasso bij jullie veranderd en dan is het natuurlijk ook wel erg handig als de naam klopt.
Reputatie 5
Hoi cootjed1978,

Wat vervelend zeg dat dit al zolang speelt. Een aantal dagen na plaatsen van mijn bericht had ik destijds vakantie. Ik vermoed dat het daar is misgegaan, mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb direct de aanpassing voor je doorgevoerd.

Ik hoop je zo alsnog naar tevredenheid te hebben geholpen!

Reageer