Beantwoord

Nieuw contract

• 15 juli 2019
  • 5 reacties
  • 1890 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,
Ik heb een nieuw abonnement afgesloten en kreeg daar op 24 mei een bestelbevestiging van. Daarin stond ook dat ik nog een mail zou krijgen met het nieuwe contract. Mijn nieuwe abonnement is ondertussen op 13 juli ingegaan, maar ik heb nog geen nieuw contract per email ontvangen. Kunnen jullie even checken of hier iets is misgegaan? Graag ontvang ik 't contract natuurlijk alsnog.
icon

Beste antwoord door Hajar 16 juli 2019, 11:05

Hi @D-TailZ ,

Wanneer je met een Sim Only abonnement verlengd dan heb je geen nieuwe simkaart nodig en er wordt geen toestel bezorgd - daarom wordt er geen contract voor je aangemaakt. De bevestiging die je hebt gekregen daar staat alle info in die je nodig hebt en op je My T-Mobile account daar vind je de algemene voorwaarden van je abonnement. Ik heb nogmaals een bevestiging gestuurd naar je mail. Hier staat precies in wat je hebt afgesloten en de bijbehorende korting.

Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Hoi @D-TailZ,

Wat raar dat je wel een bevestiging ontvangen hebt, maar geen contract hebt ontvangen.
Heb je je spamfolder of ongewenste e-mail folder gecontroleerd? Volgens mij worden bevestigingen en contacten van afwijkende e-mail adressen gestuurd.

Maak je in ieder geval geen zorgen! Een van de webcare medewerkers gaat dit alsnog voor je in orde maken. Ze reageren meestal binnen de 24 / 48 uur.

Zou je in de tussentijd je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel?
Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor T-Mobile medewerkers.

Als je inlogt in My T-Mobile zie je dan het juiste abonnement?

We horen graag van je!
Spamfolder check ik regelmatig, maar zat/zit geen email van T-mobile in.

Klantnummer heb ik toegevoegd aan mijn profiel.

Als ik in My T-Mobile kijk zie ik wel het juiste abonnement, maar onder het kopje 'Mijn contractgegevens' is daar niets zichtbaar. Er wordt dan verwezen naar de winkel waar het abonnement is afgesloten. In mijn geval is dat online geweest, rechtstreeks via My T-mobile. Waarna ik dus een email ontvangen heb met de bestelbevestiging, maar daarna dus geen volgende mail met het daadwerkelijke contract.

In ieder geval bedankt voor je hulp tot zover. Ik wacht de verdere reactie van de webcare-medewerkers dan af.
Reputatie 7
Badge +11
@D-TailZ Bedankt voor je snelle terugkoppeling en bedankt voor het toevoegen van je klantnummer aan je profiel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @D-TailZ ,

Wanneer je met een Sim Only abonnement verlengd dan heb je geen nieuwe simkaart nodig en er wordt geen toestel bezorgd - daarom wordt er geen contract voor je aangemaakt. De bevestiging die je hebt gekregen daar staat alle info in die je nodig hebt en op je My T-Mobile account daar vind je de algemene voorwaarden van je abonnement. Ik heb nogmaals een bevestiging gestuurd naar je mail. Hier staat precies in wat je hebt afgesloten en de bijbehorende korting.

Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Hi @Hajar ,

Bedankt voor je reactie. Duidelijk zo. Wel vind ik het dan vreemd dat in de bestelbevestigingsmail de indruk gewekt wordt dat er nog een contract aankomt per mail (het wordt letterlijk zo genoemd). Zal waarschijnlijk een standaardmail zijn, maar het zorgt wel voor verwarring op deze manier.

Hoe dan ook, ik heb ondertussen per mail een bevestiging van mijn contract van je ontvangen, dus het is ok zo. Bedankt daarvoor!

Reageer