Beantwoord

nieuw contract zit wachtwoord op

goedemorgen

ik heb gisteren mijn nieuwe contract ontvangen via de mail.
maar nu blijkt er een wachtwoord op te zitten,dus kan ik er niet in.
ik heb geen wachtwoord ontvangen van de medewerker van de shop in winterswijk,,dus hoe kan ik nou mijn
contract openen en uitprinten?????

hopelijk krijg ik hier snel antwoord op

gr stokstaartje
icon

Beste antwoord door Roytje87 24 augustus 2013, 01:04

@stokstaartje

Ik kan zien een Muziek-pakket i.c.m. S4 mini in Winterswijk afgesloten. ;)

Ik heb je wachtwoord in een privé-bericht naar je gestuurd, om niet iedereen hier inzage in je gegevens te geven.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Als het goed is, is het wachtwoord je rekeningnummer
ik zal het eens proberen hier

ik heb het geprobeert maar hij pakt hem niet.....ook mijn geboortedatum is niet goed en mijn mob nummer ook niet
Reputatie 4
Hmmzzz, 

Erg vervelend... Je postcode?
Ik kan je gegevens niet inzien, dus kan je ook niet verder helpen. 
Je zou terug naar de T-shop kunnen gaan of anders klantenservice bellen of dat je wacht totdat er een tmobile moderator een reactie plaatst...

Groetjes Tribaltim
Reputatie 3
@stokstaartje

Ik kan zien een Muziek-pakket i.c.m. S4 mini in Winterswijk afgesloten. ;)

Ik heb je wachtwoord in een privé-bericht naar je gestuurd, om niet iedereen hier inzage in je gegevens te geven.
Beste,

Ik probeer mijn oude contract van februari 2014 in te zien, heb rekeningnummer, laatste 4 cijfers rek.nummer, postcode van destijd, geboortedatum geprobeerd. Maar kom er echt niet uit. Iemand nog tips?
Reputatie 6
Badge +16
Hey Astrid.Y.

Welkom op het forum!

Wat vreemd zeg. Je zou met één van de bovenstaande gegevens je contract moeten inzien. Als je het abonnement in één van onze T-Mobile Shops hebt afgesloten dan wordt het wachtwoord daar met je afgesproken. Kan je je dit nog herinneren? Heb je jouw postcode inclusief en exclusief de bijbehorende letters uitgeprobeerd?

Mocht het nog steeds niet lukken dan kan je mij een privébericht sturen met daarin de datum waarop je het contract bent aangegaan, wanneer je het contract per e-mail hebt ontvangen en de reden waarom je jouw contract op wilt vragen. Dan zet ik het voor je door naar de afdeling die hierover gaat. Als het contract nog beschikbaar is bij ons dan wordt deze per post naar je opgestuurd.

Ik wacht je reactie af Astrid!
Inloggen met de postcode waarvan de letters met hoofdletter, zo is het waarschijnlijk.
Ik zou graag mijn contract gemaild willen hebben. Ik heb zaterdag verlengd.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi SandraKW,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt.

Gaaf dat je weer kon verlengen. Ik zie dat je er ook een nieuw toestel bij hebt uitgekozen. En, hoe bevalt deze?

Het is begrijpelijk dat je jouw contract wilt hebben. Deze wordt binnen 2 weken naar jouw e-mail adres verzonden. Let wel op dat deze ook in je ongewenst map terecht kan komen. Zou je deze ook willen controleren?

Laat ons weten of je jouw contract ontvangen hebt binnen 2 weken. 🙂

Reageer