Beantwoord

Nieuwe simkaart voor vrouw besteld en geactiveerd

  • 1 februari 2018
  • 1 reactie
  • 74 Bekeken

maar nu heb ze haar nummer niet behouden maar mijn nummer
wat nu ik begrijp er niets meer van .
icon

Beste antwoord door Jaimy 2 februari 2018, 10:26

Hoi Schaduwrijk63,

Ik ben er natuurlijk voor om je dit uit te leggen!

Ik zie dat je de SIM-kaart via jouw eigen My T-Mobile hebt besteld. Dat betekent dat de simkaart onder jouw nummer is besteld en zodra je de nieuwe kaart activeert, dan wordt jouw nummer daarop behouden. Om dus een nieuwe simkaart voor jouw vrouw te bestellen, zal zij dat via haar eigen My T-Mobile moeten doen. Zo blijft haar eigen nummer behouden wanneer ze de nieuwe kaart activeert!

Gaat dat op deze manier lukken? Laat het maar weten als je er toch niet uitkomt! Ik help je graag verder. 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Schaduwrijk63,

Ik ben er natuurlijk voor om je dit uit te leggen!

Ik zie dat je de SIM-kaart via jouw eigen My T-Mobile hebt besteld. Dat betekent dat de simkaart onder jouw nummer is besteld en zodra je de nieuwe kaart activeert, dan wordt jouw nummer daarop behouden. Om dus een nieuwe simkaart voor jouw vrouw te bestellen, zal zij dat via haar eigen My T-Mobile moeten doen. Zo blijft haar eigen nummer behouden wanneer ze de nieuwe kaart activeert!

Gaat dat op deze manier lukken? Laat het maar weten als je er toch niet uitkomt! Ik help je graag verder. 😃

Reageer