Beantwoord

Nieuwe telefoon omruilen

  • 9 maart 2018
  • 5 reacties
  • 2182 Bekeken

Hallo
Ik heb vandaag 2 nieuwe telefoons gekocht in de t mobile winkel
We gingen voor de Samsung s8 maar op aanraden van de verkoper hebben we de lc v30 gekocht omdat deze beter zou zijn dan de s8.
Toen ik thuis was heb ik verschillende reviews van de lg v30 opgezocht en daar kwam hij slechter uit de bus dan de Samsung s8 terwijl de verkoper zij dat deze beter was.
Nu zou ik deze telefoons niet meer om kunnen ruilen om dat ik ze in de winkel heb gekocht.
De telefoons zitten in ongeopende verpakking en zo weer terug naar het magazijn
Ik vind dit een zeer slechte service aangezien we omgepraat zijn door de verkoper
Graag een een oplossing voor dit probleem
icon

Beste antwoord door CrisTien 10 maart 2018, 00:32

Ik heb ook veel goede dingen gelezen over de LCV30.

OLED-beeldscherm, dubbele 16 en 13 megapixelcamera,

Wat ik allemaal lees is het geen slechte telefoon.

Er staan ook reviews tussen van mensen die een 10 geven.

Misschien toch eens uitpakken en onderzoeken hoe fijn hij werkt.

sommige mensen zijn nu eenmaal Samsung fan, sommige Apple (zo als ik)

Maar LG is zeker geen slecht merk.

Neem eens een kijkje op de site van LG hopelijk krijg je dan toch nog plezier van in mooie gsm.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Herman,
Ben je al terug naar de winkel geweest?
Je kan het altijd proberen omdat de telefoons nog dicht zitten.

Ik snap niet dat je je hebt laten ompraten door een verkoper.
Je maakt toch zelf de keus om hierin mee te gaan.

Ruilen in de winkel is een gunst van de winkelier en nimmer verplicht. Ruilen bij telefonische of internet bestelling is gebonden aan de regels van de wet verkoop op afstand, de colportagewet.
Ik zal voor je duimen dat het nog lukt 🍀
Veel succes!
Ik kon de lgv30 niet en dan ga ik er van uit dat de verkoper weet waar hij het over heeft
Van de s8 had ik veel reviews gelezen
Ik ben ook terug gegaan naar de winkel en daar werd door verwezen naar de helpdesk omdat ze dit in de winkel niet konden regelen
Maar via de helpdesk zou dat wel kunnen
Volgens de verkoper
Typisch een geval van het kastje naar de muur
Ps
De helpdesk vertelde het zelfde verhaal als jij
Als je voor 1300 euro telefoons haalt mag je toch wel enige coulance verwachten
Slechte beurt van t mobile
Jammer
Badge +13
Beste Herman online heb je 14 dagen bedenk tijd in de winkel heb je de toestellen kunnen bekijken en geld deze regel niet.
Dus net wat ChrisTien aangeeft kan je het proberen in de shop waar je de toestellen kocht of ze deze nog terug nemen.

Het is een algemene regel en niet iets van T Mobile zelf verder is ChrisTien net als jij klant maar een moderator zal precies hetzelfde adviseren.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb ook veel goede dingen gelezen over de LCV30.
OLED-beeldscherm, dubbele 16 en 13 megapixelcamera,
Wat ik allemaal lees is het geen slechte telefoon.
Er staan ook reviews tussen van mensen die een 10 geven.
Misschien toch eens uitpakken en onderzoeken hoe fijn hij werkt.
sommige mensen zijn nu eenmaal Samsung fan, sommige Apple (zo als ik)
Maar LG is zeker geen slecht merk.
Neem eens een kijkje op de site van LG hopelijk krijg je dan toch nog plezier van in mooie gsm.

Reageer