Beantwoord

nieuwe travel en surf tarieven

• 1 juli 2014
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

helaas is travel & surf voor vele mensen nu echt veel duurder. ik ben bv regelmatig een lang weekend of een week in het buitenland en kon dan voor 14,95 permanent on line zijn. nu ben ik verplicht om de L bundel te nemen en dus 24,95 te betalen. ik zou willen pleiten voor ook de M bundel van 14.95 onbeperkt te laten zijn.
icon

Beste antwoord door edro 1 juli 2014, 19:09

Een weekpas gebruiken voor een weekend is een slimme zet. Gelukkig overkomt dit weinig mensen, maar bij nieuwe producten maak je meestal mensen blij en benadeel je onbedoeld, deze of gene.

Als ik tussen de regels doorlees komt het regelmatig voor... klopt dat?
Is een Internet Europa bundel dan een idee voor je?
Looptijd gelijk aan looptijd van je abonnement, dus wellicht een idee voor de komende tijd?
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Ik vind vooral jammer dat bij de m pas het stukje onbeperkt er niet meer bij hoort.
Want de bundels zijn groter geworden maar er zijn ook dingen gewijzigd die juist fijn waren.
Reputatie 5
Een weekpas gebruiken voor een weekend is een slimme zet. Gelukkig overkomt dit weinig mensen, maar bij nieuwe producten maak je meestal mensen blij en benadeel je onbedoeld, deze of gene.

Als ik tussen de regels doorlees komt het regelmatig voor... klopt dat?
Is een Internet Europa bundel dan een idee voor je?
Looptijd gelijk aan looptijd van je abonnement, dus wellicht een idee voor de komende tijd?
Beste Edro, ik ben ongeveer 4 tot 5 x per jaar in het buitenland en meestal minder dan een week en 1 x per jaar 2 of 3 weken. dus de internet Europa bundel is geen optie helaas. het is voor mij helaas gewoon een verhoging van de kosten van 14,95 naar 24,99 omdat ik gewoon vaak maar een week nodig heb. het zou mooi zijn als de M bundel ook onbeperkt wordt gemaakt zoals het was, daarmee geef je de klanten nog een acceptabele keuze.
Beste Edro, ik ben ongeveer 4 tot 5 x per jaar in het buitenland en meestal minder dan een week en 1 x per jaar 2 of 3 weken. dus de internet Europa bundel is geen optie helaas. het is voor mij helaas gewoon een verhoging van de kosten van 14,95 naar 24,99 omdat ik gewoon vaak maar een week nodig heb. het zou mooi zijn als de M bundel ook onbeperkt wordt gemaakt zoals het was, daarmee geef je de klanten nog een acceptabele keuze.

Ik kom sinds gisteren deze wens op het forum een aantal keren al tegen. Ik zal jullie feedback doorsturen naar de betreffende afdeling. Ik kan uiteraard geen enkele beloftes doen. Maar ik zal er dus ervoor zorgen dat jullie feedback gehoord wordt. Bedankt!

Reageer