Beantwoord

Nooit verjaardagscadeautje?

• 20 april 2017
  • 7 reacties
  • 965 Bekeken

Beste T-mobile,

Ik ben volgens mij al meer dan 10 jaar klant bij jullie. In het verleden heb ik volgens mij op mijn verjaardag nog wel eens extra bonus punten gekregen, maar een cadeutje (zoals ik bij mijn ouders abonnement wel zag gebeuren) is bij mij nooit gekomen.

Toch lees ik hier op het forum dat jullie nog steeds 'iets' doen met verjaardagen. Klopt dit? Want dan vind ik het erg jammer dat ook ik wederom op mijn verjaardag door jullie vergeten ben!
icon

Beste antwoord door Hajar 24 april 2017, 13:17

Hi Angelical,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad. Wij sturen inderdaad een leuke verjaardags sms uit naar alle jarige jobben, maar ik zie dat je commerciële sms had geblokkeerd en dus heb je de sms niet kunnen ontvangen. 😞 Ik heb de blokkade verwijderd zodat je volgend jaar sowieso een sms ontvangt. Ik heb ook een kleinigheidje voor je. Ik heb een CEO-dagbundel voor je aangevraagd en hiermee kun je 24 uur lang onbeperkt internetten. Je ontvangt een sms en daarmee kun je de bundel activeren. De bundel is 24 uur geldig vanaf het moment dat hij wordt geactiveerd. Het moment van activeren bepaal je helemaal zelf! :)

Ik hoop dat ik je hiermee toch blij heb kunnen maken. We zijn je niet vergeten en waarderen je zeker! :)

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Angelical,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad. Wij sturen inderdaad een leuke verjaardags sms uit naar alle jarige jobben, maar ik zie dat je commerciële sms had geblokkeerd en dus heb je de sms niet kunnen ontvangen. 😞 Ik heb de blokkade verwijderd zodat je volgend jaar sowieso een sms ontvangt. Ik heb ook een kleinigheidje voor je. Ik heb een CEO-dagbundel voor je aangevraagd en hiermee kun je 24 uur lang onbeperkt internetten. Je ontvangt een sms en daarmee kun je de bundel activeren. De bundel is 24 uur geldig vanaf het moment dat hij wordt geactiveerd. Het moment van activeren bepaal je helemaal zelf! :)

Ik hoop dat ik je hiermee toch blij heb kunnen maken. We zijn je niet vergeten en waarderen je zeker! :)

Bedankt! Dan staat die optie denk ik al jaren uit! Bedankt in ieder geval voor de reactie en de 24 uur internetten!!
Reputatie 4
"Commerciële sms" is dat hetzelfde als "Aanbiedingen per sms"?
Stond bij mij ook uit...
Reputatie 7
Badge +20
@Angelical,

Graag gedaan! Veel plezier met je dagbundel. :)

@Onra;

Hi, dat klopt inderdaad. Hierdoor kun je geen sms'jes van ons ontvangen en dus ook geen verjaardagssms.
Bij mij staat "commerciële SMS" wel aan maar heb ook niks ontvangen gisteren 😞
Reputatie 7
Badge +20
Hi April,

Wat vreemd dat jij geen SMS hebt ontvangen. Ik wens je in ieder geval een hele fijne verjaardag! Ik hoop dat je het leuk hebt gehad. Ook jou heb ik een dagbundel gegeven waarmee je 24 uur lang onbeperkt kan internetten. Ik hoop dat ik je daar blij mee heb gemaakt!

:8
Hi April,

Wat vreemd dat jij geen SMS hebt ontvangen. Ik wens je in ieder geval een hele fijne verjaardag! Ik hoop dat je het leuk hebt gehad. Ook jou heb ik een dagbundel gegeven waarmee je 24 uur lang onbeperkt kan internetten. Ik hoop dat ik je daar blij mee heb gemaakt!

:8

Dankjewel Hajar! 🙂

Reageer