Beantwoord

Nummer

• 9 april 2020
  • 1 reactie
  • 384 Bekeken

Hallo,

ik wil mijn nummer veranderen, alleen ik heb paar vragen hierover.

Kan ik mijn oude nummer nog behouden nadat ik een nieuwe nummer gekregen heb?

ik bedoel al mijn email's en het dergelijke zit verbonden met deze nummer, en nog zo veel meer. en het gaat mij veel tijd kosten om dat alles te wijzigen. en ik vroeg me af en loop met zo'n gedachte,

stel dat ik een nieuwe nummer heb en er komt een dag dat ik bijv moet inloggen met me gebruikersnaam bijv op facebook met mijn nummer? en ik weet de wachtwoord niet. als ik het wil veranderen dan stuurt hij een code naar mijn oude nummer. maar ik heb een nieuwe nummer! dus is het nou wel mogelijk om nog gebruik te maken van mijn oude nummer (niet voor bellen en alles) maar meer voor zulke dingen.

icon

Beste antwoord door CrisTien 9 april 2020, 16:28

Goedemiddag @emrahdogan  Ik probeer even met je mee te denken.

Als je een ander telefoonnummer neemt, werkt je oude nummer niet meer en kan jij er niets meer mee! 

Of je moet dat nummer laten overzetten naar een prepaid Sim.

Goedkoper is het om al de WW op te slaan bvb. In een notitie en dan je nummer aan te passen, en gelijk veranderen op al de sites enz.

Telefoonnummers veranderen is ook niet gratis. Leer hier meer
Doe er je voordeel mee.

Groetjes.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @emrahdogan  Ik probeer even met je mee te denken.

Als je een ander telefoonnummer neemt, werkt je oude nummer niet meer en kan jij er niets meer mee! 

Of je moet dat nummer laten overzetten naar een prepaid Sim.

Goedkoper is het om al de WW op te slaan bvb. In een notitie en dan je nummer aan te passen, en gelijk veranderen op al de sites enz.

Telefoonnummers veranderen is ook niet gratis. Leer hier meer
Doe er je voordeel mee.

Groetjes.

Reageer