Beantwoord

Nummer wijziging

• 11 januari 2016
  • 4 reacties
  • 290 Bekeken

Mijn dochter maakte gebruik van dit abonnement ivm minderjarig. Nu heeft zij een abonnement afgesloten bij de provider waarbij ze werkt. Ze heeft het simkaartje aan mij gegeven zodat ik er gebruik van kan maken. Echter valt een van haar oude contactpersonen mij lastig omdat er maar niet gelooft wordt dat het nummer is overgegaan naar de moeder, ik dus. Hierdoor ontstaan vervelende berichtjes en discussies. Is er een mogelijkheid om het nummer te wijzigen
icon

Beste antwoord door Mitch 12 januari 2016, 11:32

Hoi Rena,

Welkom terug op het forum van T-Mobile!

Ik begrijp heel goed dat je een ander nummer wilt! Ik heb het nummer voor je gewijzigd. Ik stuur je zo even een privébericht met daarin het nieuwe mobiele telefoonnummer. De wijziging is direct van kracht. Ik hoop dat de overlast daarmee voorbij is. Voicemailberichten van je oude nummer zijn niet meer toegankelijk. Ook kun je de facturen van je oude nummer niet meer bekijken via jouw My T-Mobile.

Als je nog andere vragen hebt kun je deze natuurlijk altijd stellen.

Fijne dag nog! Vergeet niet je inbox te bekijken zo 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Het nummer wijzigen is inderdaad mogelijk, de kosten zijn:
Wijzigen mobiele telefoonnummer (standaard) per nummer € 20,34
Wijzigen mobiele telefoonnummer (voorkeurnummer) per nummer, vanaf €114,39

Jammer dat je wordt lastig gevallen. Het is ook mogelijk om het nummer te blokkeren.

Groet,
Hallo, zou ik via deze weg mijn nummer kunnen wijzigen? Maakt verder niet uit wat het nieuw nummer word:$
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Dat is inderdaad mogelijk. Helaas kan ik niet in het systeem van T-Mobile komen. Ik ben maar een klant.
Je kunt het beste even contact opnemen met T-Mobile door te bellen of te chatten, of wachten tot een medewerker reageert op deze topic.

Groet,
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Rena,

Welkom terug op het forum van T-Mobile!

Ik begrijp heel goed dat je een ander nummer wilt! Ik heb het nummer voor je gewijzigd. Ik stuur je zo even een privébericht met daarin het nieuwe mobiele telefoonnummer. De wijziging is direct van kracht. Ik hoop dat de overlast daarmee voorbij is. Voicemailberichten van je oude nummer zijn niet meer toegankelijk. Ook kun je de facturen van je oude nummer niet meer bekijken via jouw My T-Mobile.

Als je nog andere vragen hebt kun je deze natuurlijk altijd stellen.

Fijne dag nog! Vergeet niet je inbox te bekijken zo 🙂

Reageer