Beantwoord

Nummerbehoud goedgekeurd, nieuwe contract alsnog eerder ingegaan

Hi ,voor dat ik naar Australië ging heb ik nieuw abbo afgesloten dat Was in oktober. In janauri is deze in gegaan . Ik had al account omdat ik het had uit geprobeerd . Nu wil ik deezer activeren en koppelen aan mijn account maar ik kan dat nergens vinden en de link die jullie hadden gestuurd werkt niet...

Wat moet ik nu doen ?

Greetz uit Down under
icon

Beste antwoord door Chantal01 26 januari 2015, 12:01

Hoi Eefje,

Je hebt op 2 januari 2015 nummerbehoud aangevraagd en het contract is geactiveerd op 1 januari 2015. Op 2 januari 2015 heb je wel een goedkeuring ontvangen waardoor je nummer op 25 februari overgezet zal worden. Het nieuwe contract is daardoor al wel geactiveerd. en kan je gebruiken. Je 06 nummer wordt op 25 februari overgezet.

Omdat ik begrijp uit het gesprek dat je met Amy hebt gevoerd dat de activatiedatum wel pas op 25 februari is en je geen gebruik van de nieuwe simkaart hebt gemaakt, heb ik een deel van de kosten ( € 44,90) verrekend. Je ontvangt volgende maand een nieuwe factuur met dit bedrag als korting. Er zijn aansluitkosten in rekening gebracht van € 29,95 waardoor ik niet het volledige bedrag van € 74,85 kan vergoeden. In totaal bedraagt de verrekening dus € 44,90.

Hopelijk heb je meer duidelijkheid over de situatie. Je kan tot 25 februari je huidige simkaart gebruiken en vanaf 25 februari de nieuwe simkaart. 🙂

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +15
@eefjexvdl

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ik zie inderdaad dat je en nieuw abonnement hebt afgesloten. Deze gaat in op 25 februari, vanaf dat moment kun je ook gebruik gaan maken van de Deezer bundel die je hebt toegevoegd!

Heel veel plezier in Down Under! Aan het backpacken? :8
Hmm vaag . Want bij de tmobile winkel zeiden ze dat hij 1 januari in gaat. En in de app staat hij ook dagen af te tellen tot ik weer een nieuw te goed krijg .

Hoe zit dan dat dan ?
Yes 5 maanden door Australië en Azië reizen 😃
Reputatie 5
Hi Eefje,

jaja, maak ons maar weer jaloers met je reis door Australië en Azië! :P

Je ziet op dit moment nog de belstatus van het huidige abonnement. Alle bundels die je afsluit bij de vernieuwing van je contract gaan pas in op het moment dat je nieuwe contract ingaat. Hierdoor kun je op dit moment nog geen gebruik maken van Deezer. Vind je het fijn als ik de bundel alvast voor je aanzet?
Nee hoor maar vindt raar want heb ik september geheel nieuw contract afgesloten en dat kon je maximum vier maanden later in laten gaan dus 1 janauri . Dus heb nu te verschillends accounts bij tmobile van me nieuwe abbo en me oude en kreeg mail van jullie je contract is in gegaan op 1 januari je kan nu ook deezer gebruiken. Dus snap niet helemaal hou nou zit.

Heb wel van de week nummerbehoud aan gevraagd.
Reputatie 7
Badge +15
Hi Eefje

Wauw gaaf zo'n reis! :D

Ik heb het even voor je opgezocht en je huidige contract loopt tot 24 februari. Op dat moment gaat ook je nieuwe contract in! Je hebt niet verlengd maar een nieuw contract afgesloten. Ik zie inderdaad ook dat er nummerbehoud is aangevraagd en je huidige nummer gaat mee met je nieuwe contract op 25 februari. :)

Als je nog vragen hebt weet je ons te vinden! Heeeeel veel plezier gewenst met je reis! 😃
Hi . Als mijn contract 25 februari in gaat. Waarom Is er dan 74,85 Euro afgeschreven deze week ? Dankjewel 🙂
Reputatie 5
Hoi Eefje,

Je hebt op 2 januari 2015 nummerbehoud aangevraagd en het contract is geactiveerd op 1 januari 2015. Op 2 januari 2015 heb je wel een goedkeuring ontvangen waardoor je nummer op 25 februari overgezet zal worden. Het nieuwe contract is daardoor al wel geactiveerd. en kan je gebruiken. Je 06 nummer wordt op 25 februari overgezet.

Omdat ik begrijp uit het gesprek dat je met Amy hebt gevoerd dat de activatiedatum wel pas op 25 februari is en je geen gebruik van de nieuwe simkaart hebt gemaakt, heb ik een deel van de kosten ( € 44,90) verrekend. Je ontvangt volgende maand een nieuwe factuur met dit bedrag als korting. Er zijn aansluitkosten in rekening gebracht van € 29,95 waardoor ik niet het volledige bedrag van € 74,85 kan vergoeden. In totaal bedraagt de verrekening dus € 44,90.

Hopelijk heb je meer duidelijkheid over de situatie. Je kan tot 25 februari je huidige simkaart gebruiken en vanaf 25 februari de nieuwe simkaart. 🙂
Aah oke . Ik dacht al . Maar dan zou ik wel al gebruik kunnen maken deezer. Alleen Is het nog steeds niet gelukt een account te koppelen van deezer met t-mobile . En ik dacht dat mijn abbo nemen tussen 41 , 42 Euro zat en niet 44.90

Heb ik wel mijn korting van deezer gekregen. Toen ik me abbo nam zei de winkel medewerker je kan ook deezer nemen . Dat wilde ik niet en toen zei hij je We hebben nu actie dat voor de helft Is. Waardoor mijn maand bedrag ongeveer op 41 42 kwam. Op dit moment heb ik contract niet bij de hand . Omdat ik in australia zit. Hoe zit dat ? X
Deze link heb ik gekregen om deezer te activeren maar die doet het niet http://tmnl.nu/activeerdeezer
Reputatie 7
Badge +15
Hey Eefje,

Je maakt gebruik van Deezer Vast. Dit kost 5,99 per maand in plaats van 9,99 wat Deezer normaal kost. Op je factuur zie je dit ook terug.
Vreemd dat je het nog niet hebt kunnen activeren. Krijg je een pop-up bij die link? Zo niet klik dan op ' T-Mobile eerste registratie'. Kun je mij laten weten of het gelukt is en zo niet, welke melding krijg je te zien?

Ik ben benieuwd naar je reactie, ik help je graag verder zodat je kunt genieten van onbeperkt muziek 😃
Hmm dat vindt ik beetje raar en voel me nu best wel opgelicht.. Ze zeiden toen tegen mij je kan nu voor 2, 3 Euro extra deezer bij nemen. Dat Is nu de aanbieding . Anders had ik het ik nooit genomen . Irritant dat nu aan de andere kant van de wereld zit en dit moet regelen allemaal .

Als ik op die link druk krijg foutmelding en dag ik app moet downloaden en bij de app staat niks .
Reputatie 7
Badge +15
Hi Eefje,

Vervelend dat je niet goed bent ingelicht bij het afsluiten van je abonnement. Wel had je dit terug kunnen lezen op je contractbevestiging.

Stom dat Deezer nog niet werkt. Ik wil je graag helpen! Krijg je wel de pop-up te zien? Ik heb er een plaatje van bijgevoegd. Van welk browser maak je gebruik? Heb je het al eens in een andere browser geprobeerd (Internet Explorer,Chrome etc)?
Ja , heel vervelend aangezien me dit heel veel Internet kost. Wat ik wel voor andere doeleinden kan gebruiken in australie . Maar er komt op neer dat ik nu voor iets te veel te veel betaald wat ik niet eens kan gebruiken .

Ik krijg als op link druk warning en wordt door verwezen om de app te downloaden.

Bij de app staat niks over t-mobile eveneens als de site .
Hi , nou had ik factuur gekregen waar de kosten waren afgetrokken . Min 1 nog wat, maar als nog is mijn volle abonnement afgeschreven. .. Hoe zit dat
Reputatie 7
Badge +15
Hey Eefje,

Ik zie inderdaad dat er iets niet goed is gegaan met de verrekening waar Chantal het over had. Ik heb dit opnieuw ingevoerd en je gaat dit op je eerstvolgende factuur terug zien! Verder heb ik je een privébericht gestuurd aangezien het nog steeds niet gelukt is om je Deezer account aan te maken! :(

Ik wacht je reactie af!

Reageer