OMG hoe onbeschoft kan iemand van de klantenservice zijn?

• 3 mei 2019
  • 1 reactie
  • 1005 Bekeken

Ik heb een mail ontvangen dat het fijn is dat ik blijf, over wijzigingen in mijn abonnement en dat ik mijn T-mobilepunten ga verliezen per een bepaalde datum. En aangezien ik te goed gelovig ben (een medewerker in de T-mobileshop in Eindhoven die in aug. 2018 achteraf ook niet zijn afspraken is nagekomen) besluit ik even te bellen om het een en ander na te vragen. Maar wat er dan gebeurt daar lusten de honden geen brood van! Ben ik hier echt al jaar en dag klant met 6 unlimited aansluitingen? Hebben wij hier echt een zakelijke aansluiting voor mijn man? OMG!
Er wordt tegen mij gepraat alsof ik een "domme gans" ben, die denigrerende toon die deze meneer aanslaat. Mijn man komt zelfs aanlopen omdat hij vanuit de keuken hoort hoe deze meneer zijn stem tegen mij verheft. Ik ga dat hier niet allemaal herhalen geen zin in ook. Dat mogen jullie zelf terug luisteren. Maar zo ga je toch zeker niet met je klanten om, ook niet als je klanten het niet begrijpen. Mijn man zegt vraag even de naam van deze meneer. Als ik aangeeft dat hij dat wellicht niet meer zal geven zegt hij 'die heb ik al gezegd toen ik aan de telefoon kwam' maw dan had je maar moeten opletten. Ik vraag deze meneer mijn een bepaalde mail opnieuw toe te sturen en krijg als bits antw. dat ik die al lang in mijn mailbox zit. Sorry meneer dat ik niet meteen in mijn mailbox heb gekeken ik zat namelijk met u te bellen. Maar het toppunt is toch wel als ik hem verder een goede dag wens en hij zegt 'ik wens u helemaal niks' en vervolgens de lijn verbreekt.
Het gaat blijkbaar zo goed bij T-mobile dat ze onze 6 abonnementen makkelijk kunnen missen.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Renate,

Dat is zeker niet de normale gang van zaken bij ons en absoluut niet de service waar wij voor staan. Ik wil je graag verder helpen op onze Community. Als je mij vertelt wat precies je vraag is dan help ik je graag verder!

Reageer