Beantwoord

Onbeschoft gedrag medewerkers

• 21 februari 2018
  • 1 reactie
  • 229 Bekeken

Eerst ben ik in de winkel weggestuurd als een klein kind omdat ik zei dat ik niet uitgelachen wil worden terwijl mij mobiel na 2 dagen nieuw te hebben uitgevallen was ze heeft de sim kaart in me oude toestel gezet en daar moest ik het mee doen erg onbeschoft uiteindelijk krijg ik een nieuwe mobiel maar om hem te brengen moet ik kosten betalen de medewerker aan de telefoon zei ik kan geen uitzondering maken toen ben ik uit me dak gegaan en uiteindelijk opnieuw gebeld met een andere medewerker die het geld van me volgende rekening af haalt mijn tel nr is [Telefoon nummer weggehaald]
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 februari 2018, 15:45

Hoi Adriana55,

Wat een verhaal, zeg. Ik zie dat je inmiddels gebeld hebt met mijn collega en dat zij even rustig met je gesproken heeft en ook een vergoeding heeft toegepast. Ik hoop dat het nu weer een beetje met je gaat!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat je hier altijd terecht kan!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Adriana55,

Wat een verhaal, zeg. Ik zie dat je inmiddels gebeld hebt met mijn collega en dat zij even rustig met je gesproken heeft en ook een vergoeding heeft toegepast. Ik hoop dat het nu weer een beetje met je gaat!

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat je hier altijd terecht kan!

Reageer