Beantwoord

Onbeschofte medewerkers

  • 17 februari 2018
  • 1 reactie
  • 210 Bekeken

Waarom zijn jullie KLANTENSERVICE medewerkers onbeschoft?
Mensen niet laten uitpraten, je naam niet willen geven, ophangen als om je naam wordt gevraagd of een valse naam opgeven?
Mogelijk dat jullie wat personeel moeten ontslaan en fatsoenlijke medewerkers moeten opleiden.
Doe er wat aan.
icon

Beste antwoord door David 17 februari 2018, 17:29

Jemig, GezinEHV, ik schrik van jouw bericht! Het is duidelijk dat je geen goede klantervaring hebt gehad en dat er flink wat verkeerd is gegaan bij een gesprek. Ik wil graag verder uitvogelen wat er precies aan de hand is en vooral ook kijken hoe ik jou verder kan helpen bij jouw vraag of probleem. Op dit moment ben je niet met jouw My T-Mobile geregistreerd, op onze Community. Ik kan nu niet in ons systeem kijken wat er voorgevallen is.

Als je een account maakt met My T-Mobile, dan kunnen we dit verder voor je oppakken. Je kunt mij ook een privébericht sturen met jouw gegevens, dan ga ik dit verder voor je uitpluizen.

We horen graag van je hoe we je verder kunnen helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Jemig, GezinEHV, ik schrik van jouw bericht! Het is duidelijk dat je geen goede klantervaring hebt gehad en dat er flink wat verkeerd is gegaan bij een gesprek. Ik wil graag verder uitvogelen wat er precies aan de hand is en vooral ook kijken hoe ik jou verder kan helpen bij jouw vraag of probleem. Op dit moment ben je niet met jouw My T-Mobile geregistreerd, op onze Community. Ik kan nu niet in ons systeem kijken wat er voorgevallen is.

Als je een account maakt met My T-Mobile, dan kunnen we dit verder voor je oppakken. Je kunt mij ook een privébericht sturen met jouw gegevens, dan ga ik dit verder voor je uitpluizen.

We horen graag van je hoe we je verder kunnen helpen!

Reageer