Beantwoord

Onderzoek aangevraagd maar nog niets ontvangen

• 7 april 2016
  • 5 reacties
  • 287 Bekeken

Beste,

Ik heb op 9 maart een onderzoek aangevraagd naar de hoge telefoonrekening van mijn dochter. Hierop heb ik echter nog geen reactie gekregen, behalve dat jullie twee weken nodig hebben voor het onderzoek. Die zijn echter al lang voorbij. Wanneer kan ik de resultaten van het onderzoek verwachten?

Groeten,
Peter

Van:
Datum: 9 maart 2016 09:51
Onderwerp: T-Mobile heeft je melding ontvangen
Aan: xxxxx

Beste klant,

Je hebt een aanvraag ingediend om een onderzoek op te starten naar de kosten van mobiele diensten op je factuur.
T-Mobile heeft deze aanvraag in goede orde ontvangen.

Wij hebben twee weken nodig voor ons onderzoek, daarna nemen wij schriftelijk of telefonisch contact met je op over de uitkomst.

Je kunt niet rechtstreeks reageren op deze e-mail.

Met vriendelijke groet,

Marieke Snoep
Klantenservice T-Mobile
icon

Beste antwoord door Amy 8 april 2016, 10:37

Hey Peter,

Leuk dat je lid bent geworden van het forum en goed dat je contact opneemt hierover. :)

Ik ben de situatie meteen gaan bekijken voor je en de case is inderdaad nog in behandeling want we nemen hiervoor binnen 30 dagen contact met je op. We moeten dus nog even om je geduld vragen.

Waar heb je gezien dat dit twee weken kost? Mocht dat ergens op de website staan dan horen we het graag. Dan kunnen we het aanpassen om miscommunicatie met andere klanten te voorkomen.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt Peter?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Peter,

Leuk dat je lid bent geworden van het forum en goed dat je contact opneemt hierover. :)

Ik ben de situatie meteen gaan bekijken voor je en de case is inderdaad nog in behandeling want we nemen hiervoor binnen 30 dagen contact met je op. We moeten dus nog even om je geduld vragen.

Waar heb je gezien dat dit twee weken kost? Mocht dat ergens op de website staan dan horen we het graag. Dan kunnen we het aanpassen om miscommunicatie met andere klanten te voorkomen.

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt Peter?
Hallo Amy,

Bedankt voor je snelle reactie. Ik schreef niet dat het twee kost... Ik schreef "...behalve dat jullie twee weken nodig hebben voor het onderzoek..." Dat staat namelijk in jullie e-mail.

Jullie reactie ná het onderzoek kan dan inderdaad langer duren. Daar heb ik begrip voor. Maar... de 30 dagen zijn reeds verstreken. En er is nog geen contact geweest. Mag ik er vanuit gaan dat jullie deze week contact opnemen?

Groeten,
Peter
Reputatie 7
Badge +20
Hey Peter,

Het klopt inderdaad wat je aangeeft, normaliter worden de onderzoeken binnen 2 weken afgerond. Helaas hadden we er de afgelopen tijd meer last van door bepaalde SMS-diensten die veel en aanhoudend de kop opstaken. Hierdoor is de doorlooptijd verlengd naar 30 dagen.

In ons systeem zie ik dat jouw onderzoek op 14 maart is opgestart. We hebben dus nog een paar dagen de tijd en ik ga er dan ook vanuit dat er deze week contact met je opgenomen zal worden.

Als je echter in de tussentijd nog vragen hebt aan ons, laat het dan gerust weten!
Hallo Amy, David,

Bedankt voor jullie (re)acties. Ik heb inmiddels bericht gehad. En T-Mobile heeft een nette oplossing bedacht. Dat doet goed in mijn vertrouwen in T-Mobile.

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +15
Hi Peter,

Ik zie inderdaad dat er contact met je is geweest en gelukkig is de klacht terecht bevonden.

Eind goed al goed 🙂. Laat je het weten als je ergens nog vragen over hebt?

Reageer