online chat

• 15 mei 2013
  • 1 reactie
  • 296 Bekeken

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 6 reacties
jammer jammer jammer :mad::mad::mad:

Stel een paar critische vragen aan ene Frank via de online chat .
Meneer komt met een aantal antwoorden/stellingen en beeindigd/verbreekt de chat zonder afwachting van een reactie van mijn kant of enigsinds andere vorm van enige beleefdheid.........................
(ter info de vragen waren:
of het normaal is dat T-Mobile aan het einde van een contractperiode en de daarbij behorende overgang naar een nieuwe abbo-vorm je opgebouwde bel/sms inpikt, persoonlijk vind ik het gewoon een vorm van diefstal, ik heb betaald voor dat beltegoed dus dat beltegoed is van mij! (maar natuurlijk heeft T-Mobile in de tussentijd de abbonementen weer veranderd cq een andere naam gegeven)
de tweede vraag was waarom er geen voordeel is als je een sim only abbo afsluit als T-Mobile klant,  er staat immers op de site "Actie: Bestaande klanten krijgen extra voordeel. Tot 24 maanden extra korting op je abonnement." )

ben al ruim 15jaar klant bij Dutchtone/Orange/T-Mobile maar ik vrees dat het hier bij zal blijven (heb een zeeeeeer aantrekkelijk aanbod gekregen van een provider die gebruik maakt van het KPN-netwerk en ben daarmee ook gelijk van het eindeloze gezeik af betreffende het niet werkende mobiele internet)

1 reactie

Reputatie 5
Hoi cilo, jammer dat de medewerker niet de moeite heeft genomen om te antwoorden! Zo moeilijk zijn je vragen nou ook weer niet. Het is in telecomland overigens wel normaal dat je opgespaarde tegoed komt te vervallen als je naar een andere abonnement overstapt. 

Reageer