Beantwoord

Online Chat met een T-mobile medewerker

Ik was net aan het chatten met een t-mobile medewerker totdat ik het scherm nergens meer kon terug vinden, hoe kom ik hier terug??
icon

Beste antwoord door Ruben01 4 juni 2014, 16:47

@Liensk, welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Ik kan begrijpen dat dit een vervelende situatie is!
Kun je mij aangeven of het inmiddels is gelukt om de chat voort te zetten? Anders heb je natuurlijk ook de mogelijkheid om hier je vraag te stellen 🙂!

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
@Liensk, welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

Ik kan begrijpen dat dit een vervelende situatie is!
Kun je mij aangeven of het inmiddels is gelukt om de chat voort te zetten? Anders heb je natuurlijk ook de mogelijkheid om hier je vraag te stellen 🙂!
Ehhhh je browser history ?

moet wel zeggen ze gooien mij er ook steeds af als ik vraag wat ze aan hebben :P

(okey weer strafpunten Bram )
wat is mijn klantnummer bij tmobile
Reputatie 7
Badge +15
@fouad23

Welkom op het T-Mobile Forum,

Ik heb je een privébericht gestuurd met jouw klantnummer! 🙂
Hai, Ik probeer nu al een half uur een medewerker te spreken 😞 Ik wil namelijk zeker weten of ik een sms dienst geblokkeerd heb die geld via mijn bundel van t mobile probeert af te schrijven. Zoek ook een link om te chatten met een medewerker.. lekker onoverzichtelijk allemaal.
Reputatie 6
brohm10 schreef:

Hai, Ik probeer nu al een half uur een medewerker te spreken 😞 Ik wil namelijk zeker weten of ik een sms dienst geblokkeerd heb die geld via mijn bundel van t mobile probeert af te schrijven. Zoek ook een link om te chatten met een medewerker.. lekker onoverzichtelijk allemaal.

Hallo Brohm,

Wanneer je direct (en dus het snelste) contact wilt me een medewerker kun je het beste bellen met de klantenservice. Op DEZE pagina kun je alle opties bekijken op welke manier je contact kunt krijgen.

De chat opent trouwens ook wanneer je de 'home pagina' bezoekt. Wanneer er een medewerker vrij is, verschijnt vanzelf een schermpje met de optie om te chatten. Het kan even duren voordat het schermpje verschijnt.

Succes!
Reputatie 7
Badge +15
@Brohm10

Welkom op het T-Mobile Forum!

We helpen je hier natuurlijk ook graag verder! 🙂 Je hebt het betalen van sms-diensten en andere mobiele diensten momenteel geblokkeerd. Je zou ook nog op de website van Payinfo kunnen kijken. Je kunt daar precies zien waar de kosten vandaan komen en de diensten blokkeren.

Laat je het weten als er nog vragen zijn?

Reageer