Beantwoord

Online chat, meteen antwoord krijgen op een brandende vraag!!

Hallo, is het geen goed idee om een online chat samen te stellen waar je gelijk een antwoord krijgt van een medewerker? Er is een live chat dat helpt bij het plaatsen van een bestelling, maar ik heb soms een dringende vraag (waar ik meteen antwoord op nodig heb) dat niet op antwoord kan wachten:o Wanneer je gelijk antwoord krijgt op je vraag tijdens een chat-sessie dan kun je ook meteen je probleem oplossen toch?? Dus Klantenservice.......een live-chat bij gewone vragen en/of probleempjes zou het best handig zijn.
icon

Beste antwoord door Minty 16 mei 2013, 14:30

Hoi mirjam73! Er zijn al zoveel manieren (telefoon, Facebook, Google Plus, Twitter, Forum, contactformulier, T-Shop) om contact op te nemen dat een live chat naar mijn mening geen toegevoegde waarde meer heeft. Als je echt meteen antwoord wilt hebben kun je het beste bellen met de klantenservice. Via Twitter krijg je meestal binnen een uur antwoord dus dat is ook misschien een optie voor je?

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
Hoi mirjam73! Er zijn al zoveel manieren (telefoon, Facebook, Google Plus, Twitter, Forum, contactformulier, T-Shop) om contact op te nemen dat een live chat naar mijn mening geen toegevoegde waarde meer heeft. Als je echt meteen antwoord wilt hebben kun je het beste bellen met de klantenservice. Via Twitter krijg je meestal binnen een uur antwoord dus dat is ook misschien een optie voor je?
Ik twitter niet
ik kan mijn blackberry abbonement niet activeren
als ik bb internet naar 4000 sms komt er te staan dat ik niet kan activeren
Reputatie 4
Hey Larske122,

Heb je gecontroleerd of er geen bundel meer actief staat? ( Dit kan je zien als je inlogd op My T-Mobile ) 
En heb je genoeg beltegoed om de bundel te kopen? Houd er rekening mee dat promotioneel beltegoed niet gebruikt kan worden om bundels mee te kopen.
Beste T-mobile ik heb net mijn nieuwe sim kaart in de apple 5s geactiveerd. Volgende maand ga ik op vakantie en zou ik graag mijn oude telefoon met oude sim kaart weer terug willen activeren en gebruiken. kan dit?
hoe kom ik aan mijn BB  ID ivm het aanmelden bij BB
hoe kom ik aan mijn BB ID ik moet namelijk bij whats ap aanmelden
Reputatie 4
Badge +4
minnev schreef:

Beste T-mobile ik heb net mijn nieuwe sim kaart in de apple 5s geactiveerd. Volgende maand ga ik op vakantie en zou ik graag mijn oude telefoon met oude sim kaart weer terug willen activeren en gebruiken. kan dit?

Beste minnev,

Uw SIM kaart is niet toestelgebonden, maar als hij niet in uw oude toestel past zult u een adapter moeten gebruiken of een nieuwe duo SIM kaart aan moeten vragen via de klantenservice of My T-Mobile.
Reputatie 4
Badge +4
stannie schreef:

hoe kom ik aan mijn BB ID ivm het aanmelden bij BB

stannie schreef:

hoe kom ik aan mijn BB ID ik moet namelijk bij whats ap aanmelden

Beste stannie,

u stelt uw vraag eigenlijk in het verkeerde deel van het forum.

Hier in de FAQ kunt u vinden wat u moet doen. Anders kunt u ook hier meer info vinden.
Hallo, ik wil mijn contract vernieuwen... maar zie nu dat ik met hetzelfde abonnement van t- mobile maar dan via gsm wijzer 160 euro goedkoper uit ben voor de telefoon! ( een lumia 925) WHY???
Reputatie 4
@ joost418

Ik zie dat jouw vraag al in dit topic is beantwoord. Om het Forum voor iedereen overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je vraag voortaan maar op een plek te stellen, dan krijg je ook het snelst antwoord. Dit staat overigens ook in de huisregels van het Forum! 🙂

Reageer