Onterecht behandeld via chat


Hallo,
Ik ben naar mijn mening zonet onterecht behandeld in een chat met een 'sales' medewerker van T-Mobile. Waar kan ik een klacht indienen hierover? En ik zou graag een terugbel verzoek willen met jullie telefonische Sales-afdeling.

Alvast bedankt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Cissjuh,

Wat jammer om te horen dat je net niet goed bent behandeld 😞. Goed dat je dit aan ons laat weten, met jouw feedback kunnen we alleen maar beter worden natuurlijk!

Wanneer je hier een klacht over hebt kun je die hier, in dit forumtopic, plaatsen. We helpen je graag met het oplossen hiervan. Helaas kan ik niet uit het systeem precies terughalen wat er besproken is. Wel heb ik net meteen een belafspraak voor je gemaakt met onze Sales-afdeling. Is er nog een bepaalde dag of tijdstip dat het jou goed uitkomt? Dan geef ik dat ook nog even door! Let op, we bellen met een onbekend nummer.

Ik ben benieuwd naar je reactie, ik hoop dat ik de negatieve ervaring met ons kan veranderen met een positieve afloop!

Reageer