Beantwoord

onterechte boete

  • 15 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 582 Bekeken

Hoe bezopen is dit bedrijf eigenlijk om mensen op te zadelen met een boete voor apparatuur dat ze allang terug hebben ontvangen 

op 6-7 alles netjes teruggestuurd ook bewijs dat het is aangekomen en in ontvangs is genomen. Maar t-mobile bleef maar mailtjes sturen dat ze de apparatuur niet retour hebben gekregen ik heb toen div malen geprobeerd om telefonisch contact te maken met de klantenservice helaas werkt daar kennelijk niemand als je ruim 50 minuten in de wacht zit geloof je het wel dan maar via chat helaas ook niemand aanwezig dus het laatste via email op 20 -7 alles doorgegeven uiteraard weer 1 week verder eindelijk antwoord de juffrouw vroeg om een bewijs dat heb ik toen doorgemaild en kreeg te horen dat de spullen inderdaad retour was ze zou het afhandelen. hierna niks meer vernomen tot begin okt er ineens 305,- van mijn rekening was gehaald boete voor het niet retour sturen van de spullen. Ik heb dit bedrag gelijk weer retour gehaald en de klantenservice weer een mail gestuurd eindelijk naar 10 dagen weer eens antwoord weer een andere juffrouw deze ging eerst effe checken of de spullen inderdaad retour waren en dat waren ze ( alweer ) deze juffrouw ging mijn het advies geven dat ik toch echt die 305,- moest gaan betalen anders kwamen er ook nog incasso kosten voor mijn bij. De juffrouw vertelde dat ik het geld dan teruggestort zou krijgen rond 15 dec. Dus ik moet een boete gaan betalen voor spullen die allang terug zijn bij t-mobile en dan krijg ik het 2 en halve maand later weer het geld teruggestort. inmiddels vandaag weer een email met daar weer het verzoek om nu toch dringend die 305,- plus 15,- incassokosten te betalen.   Als wij dit soort praktijken doen worden we oplichters genoemd mensen komen onnodig door dit soort bedrijven als t-mobile in problemen. Hoe raak je klanten kwijt en sta je hoog aan de lijst met klachten  (die kennelijk niet worden opgelost )

icon

Beste antwoord door TAVL 3 maart 2021, 17:19

Houden we het vriendelijk Eddy? Dit is een klant helpt klant community, waarbij we elkaar helpen. Daar hoort ook respect naar medeklanten toe, die anderen proberen te helpen. Op de bal en niet op de man.

Ervaring leert dat moderator op deze community vaak meer kunnen en doen dan de klantenservice en dit netjes oplossen. Belangrijkste bewijs is het verzendbewijs in deze. Deze heb je al eens gestuurd, dus zou in jouw dossier moeten staan. Moderators kunnen dat verder nakijken en de juiste stappen zetten om dit voor jou op te lossen. Ze zullen vanzelf in dit topic reageren. Is dit niet het geval, geef gerust een seintje. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Oh grappig hier ook boetes voor apparatuur, dat proberen ze bij mij ook te flikken….

Reputatie 1

@CrisTien Misschien kun je hier ook even wijs op reageren? #trollingforpros

Hier word ook toevallig de term oplichting opgeschreven, heel bijzonder?

Reputatie 7
Badge +7

Houden we het vriendelijk Eddy? Dit is een klant helpt klant community, waarbij we elkaar helpen. Daar hoort ook respect naar medeklanten toe, die anderen proberen te helpen. Op de bal en niet op de man.

Ervaring leert dat moderator op deze community vaak meer kunnen en doen dan de klantenservice en dit netjes oplossen. Belangrijkste bewijs is het verzendbewijs in deze. Deze heb je al eens gestuurd, dus zou in jouw dossier moeten staan. Moderators kunnen dat verder nakijken en de juiste stappen zetten om dit voor jou op te lossen. Ze zullen vanzelf in dit topic reageren. Is dit niet het geval, geef gerust een seintje. 

Reageer