Beantwoord

Onvriendelijke klanten service

• 15 januari 2021
  • 5 reacties
  • 170 Bekeken

Hallo T-Mobile Community,

Ik vind de service van T-Mobile Klantenservice niet goed.

Ik belde vandaag, 15 jauari 2021, rond 21:07, naar 0800 0092, om te vragen waarom het bedrag in mijn factuur van januari hoger was dan ervoor terwijl ik een een-jaar contract hebt. Er werdt beantwoord dat dat door inflatie was.

Maar ik kreeg geen informatie ervan. De medewerker zei dat er het op de website van T-Mobile en ook op de Community stond.

Ik vind het niet fijn want ik verwacht dat met z’n informatie T-Mobile mij via email moet informeren. Dus ik wilde via het gesprek een klacht indienen. De mevrouw zei dat ze op het systeem kon noteren, en vroeg ik wat ik ermee wilde bereiken.

Ik legde het nog eens uit maar voordat ik het kon werd het gesprek verbroken door haar.

Wat kwaliteit van klantenservice heeft T-Mobile nu?

Moet alle klachten nu via Community gedaan worden?

Kan iemand mij helpen hoe ik klachten kan indienen bij T-Mobile?

Alvast bedankt!

Mvg, Hue.

icon

Beste antwoord door CrisTien 15 januari 2021, 23:27

Hallo @lily2019  Welkom, elk jaar zijn de inflatiecijfer anders dus niemand kan van te voren vertellen hoe laag/hoog het bedrag is. Ik snap dat een verhoging nooit leuk is. Ik had dit jaar €0.26 cent 😲 vorig jaar €0,24 

Nieuwe klanten die na 1 okt. Een abonnement hebben afgesloten krijgen dat eerste jaar helemaal geen inflatie kosten. TM heeft het ook wel eens overgeslagen☺️ Helaas kan dat denk ik niet altijd.

En wat @eric  Zegt het staat in je contract en ook nog eens op De site 

Meestal staat in de rekening van Januari een verwijzing naar de site met uitleg
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk.

Wil je alsnog een klacht indienen dan kan je Dit formulier invullen.

Groetjes en fijn weekend

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Je hebt je bij het aangaan van het contract de algemene voorwaarden geaccepteerd. Daarin hebben afgesproken dat elke jaar de abonnementsprijs met de door het CBS afgesproken inflatiecijfer wordt verhoogd.

Daar kun je geen klacht over indienen. Op zich is het fijn dat je het percentage misschien van te voren weet, maar het is geen reden om het contract te ontbinden. 

@eric  Dank je voor je bericht. Inderdaad, ik vind het fijn dat ik van tevoren geinformeerd word hoe hoog het percentage zou zijn gezien dat T-Mobile mijn email weet.

Ik wou dat mijn mening eerst opgenomen wordt. Daarna zou dat beoordeelt worden door een procces en niet meteen bij het opnemen om fouten te voorkomen. Maar hier had de medewerker van de klantenservice geen respect voor.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @lily2019  Welkom, elk jaar zijn de inflatiecijfer anders dus niemand kan van te voren vertellen hoe laag/hoog het bedrag is. Ik snap dat een verhoging nooit leuk is. Ik had dit jaar €0.26 cent 😲 vorig jaar €0,24 

Nieuwe klanten die na 1 okt. Een abonnement hebben afgesloten krijgen dat eerste jaar helemaal geen inflatie kosten. TM heeft het ook wel eens overgeslagen☺️ Helaas kan dat denk ik niet altijd.

En wat @eric  Zegt het staat in je contract en ook nog eens op De site 

Meestal staat in de rekening van Januari een verwijzing naar de site met uitleg
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk.

Wil je alsnog een klacht indienen dan kan je Dit formulier invullen.

Groetjes en fijn weekend

Hallo @CrisTien ,

Dank je voor je uitleg. Ik heb ander abonnement en de verhoging is ook hoger dan bij jou. In 2019 was inflatie 2.4%, hoger dan dat in 2020 1.6%, dus denk ik je de bedragen omgekeerd noemde.

De medewerker zei dat er in oktober geinformeerd was en dat staat op de website op T-Mobile en in de community. Mijn argument: als een klant van T-Mobile, het is niet mijn taak om z’n verandering op te zoeken. En het is om geld, dus het moet duidelijke zijn.

>>> Het is een beetje ondoenlijk om elke klant een mail te sturen omdat wij allemaal andere abonnementen hebben en andere kosten

Ik ben niet eens met deze van je. Er hoef alleen te informeren dat de infaltie zo zou zijn en in januari verhoogd wordt, door een paar klickjes, net zoals een paar advertenties je elke maand van T-Mobile ontvang.

Bedankt voor de link van het formulier. Dat kan ik niet op de website vinden :P

Fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +20

@lily2019  Het staat in Januari altijd in de rekening. Helaas wordt dat vaak maar weinig gelezen. ☺️ 

Aanpassing maandkosten als gevolg van inflatie
Als gevolg van inflatie past T-Mobile jaarlijks in januari de maandkosten van je abonnement aan met het inflatiepercentage. Het inflatiepercentage wordt bepaald door het CBS. Voor 2020 is het vastgesteld op 1,6%.
Je maandkosten worden daarom per januari 2021 met dit percentage verhoogd.
Kijk voor meer informatie op t-mobile.nl/inflatiecorrectie.

Slaap lekker  

Reageer