Hallo T-Mobile Community,
Ik vind de service van T-Mobile Klantenservice niet goed.
Ik belde vandaag, 15 jauari 2021, rond 21:07, naar 0800 0092, om te vragen waarom het bedrag in mijn factuur van januari hoger was dan ervoor terwijl ik een een-jaar contract hebt. Er werdt beantwoord dat dat door inflatie was.
Maar ik kreeg geen informatie ervan. De medewerker zei dat er het op de website van T-Mobile en ook op de Community stond.
Ik vind het niet fijn want ik verwacht dat met z’n informatie T-Mobile mij via email moet informeren. Dus ik wilde via het gesprek een klacht indienen. De mevrouw zei dat ze op het systeem kon noteren, en vroeg ik wat ik ermee wilde bereiken.
Ik legde het nog eens uit maar voordat ik het kon werd het gesprek verbroken door haar.
Wat kwaliteit van klantenservice heeft T-Mobile nu?
Moet alle klachten nu via Community gedaan worden?
Kan iemand mij helpen hoe ik klachten kan indienen bij T-Mobile?
Alvast bedankt!
Mvg, Hue.
Beste antwoord door CrisTien
Hallo vorig jaar €0,24
Nieuwe klanten die na 1 okt. Een abonnement hebben afgesloten krijgen dat eerste jaar helemaal geen inflatie kosten. TM heeft het ook wel eens overgeslagen Helaas kan dat denk ik niet altijd.
En wat
Meestal staat in de rekening van Januari een verwijzing naar de site met uitleg
Hopelijk is het zo een beetje duidelijk.
Wil je alsnog een klacht indienen dan kan je Dit formulier invullen.
Groetjes en fijn weekend