Beantwoord

Opgelicht door T-Mobile winkel rotterdam zuidplein

• 13 maart 2019
  • 2 reacties
  • 1214 Bekeken

Ik heb geen nieuw abonnement afgesloten als dat wel het geval is volgens jullie wordt dat vandaag ook meteen gecanceld.

Het kan niet zo zijn dat ik een los toestel koop voor meer dan 912 euro en een hoesje voor 50 en vervolgens vast zit aan een abbonement voor 2 jaar terwijl ik duidelijk heb aangegeven mijn prepaid account te willen behouden.

Dit is pure OPLICHTERIJ/FRAUDE!!! Dit gaat heel snel opgelost worden en anders neem ik een advocaat in handen! Ben benieuwd wat een rechter hiervan gaat zeggen!!

Hoogachtend,
E den Eden

[adresgegevens verwijderd door moderator]

Op wo 13 mrt. 2019 13:10 schreef
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 maart 2019, 15:28

Hoi E. den Eden,

Hier ben ik hoor, de meelezende moderator! Thanks voor de uitleg @Seccie.👌

We zorgen er uiteraard voor dat dit helemaal netjes wordt opgelost. Ik heb allereerst jouw privégegevens meteen even weggehaald, zodat jouw privacy wat beter beschermd wordt. ☺

Daarnaast heb ik in ons systeem meegekeken en ik lees terug dat dit gelukkig al helemaal netjes is opgepakt door mijn collega van de T-Shop. Je bent inmiddels gebeld en er is een oplossing geboden. Dat komt dus helemaal in orde.

Mochten wij hier op de Community verder nog ergens mee kunnen helpen, plaats dan ook gerust een berichtje. Wij staan sowieso voor je klaar als dat nodig is!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hallo @elisedeneden,

Wat een heftig verhaal beschrijf je hier. Ik schrik hier behoorlijk van, want dit lijkt me zeker niet de bedoeling. Ik ben zelf een T-Mobile klant, hier bij de T-Mobile community proberen klanten andere klanten te helpen bij vragen en of problemen. Veel klantvragen kunnen we meteen beantwoorden, toch is er af en toe extra informatie nodig van T-Mobile moderators of T-Mobile systemen.

T-Mobile moderators lezen en reageren actief mee in topics. Meestal volgt er binnen 24 tot 48 uur reactie. Ik vraag je om een ogenblik geduld, omdat ik geen inzage heb in klantgegevens of klantinteracties. Mocht je niet langer willen wachten op een reactie van een moderator dan raad ik je om een van de volgende contact kanalen te gebruiken.

Tot slot; ik zie dat je bij je bericht je NAW-gegevens vermeld hebt dat is niet de bedoeling, omdat de community een publiekelijk / openbaar forum is en gegevens voor iedereen zichtbaar zijn.
Een moderator zal deze gegevens voor je aanpassen. Voor meer informatie over de regels van de community verwijs ik je graag door naar de huisregels.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi E. den Eden,

Hier ben ik hoor, de meelezende moderator! Thanks voor de uitleg @Seccie.👌

We zorgen er uiteraard voor dat dit helemaal netjes wordt opgelost. Ik heb allereerst jouw privégegevens meteen even weggehaald, zodat jouw privacy wat beter beschermd wordt. ☺

Daarnaast heb ik in ons systeem meegekeken en ik lees terug dat dit gelukkig al helemaal netjes is opgepakt door mijn collega van de T-Shop. Je bent inmiddels gebeld en er is een oplossing geboden. Dat komt dus helemaal in orde.

Mochten wij hier op de Community verder nog ergens mee kunnen helpen, plaats dan ook gerust een berichtje. Wij staan sowieso voor je klaar als dat nodig is!

Reageer