Beantwoord

Opgelicht door verkoper

Ik ben afgelopen mei naar de winkel in woenselswinkelcentrum eindhoven geweest en heb gevraagd aan die jongen die daar werkte dat ik mn abbo wilde opzeggen.
Hij vroeg waarom en ik legde hem uit dat ik naar spanje ging emigreren en dus een prepay wilde.

Toen zei hij tegen mij dat ik ook een andere kon nemen en dat ik die kon stoppen wanneer ik wilde per maand.
Ik heb m nog gevraagd of dat ook vanuit het buitenland kon en dat beaamde hij.

Nu ben ik in spanje en dus niet meer in nederland en wilde ik mijn abbo netjes opzeggen en nu bleek tot mijn verassing dat ik een abbo zonder telefoon heb afgesloten voor 24 maanden.
En dat ik dus niet onder mijn abbo kan uit komen omdat ik zo stom ben geweest om personeel uit die winkel te vertrouwen.

Net had ik ook even gebeld en had men de optie voor de go unlimited versie te gaan die per 16 januari in zal gaan.
Nu had ik dat dan maar bekeken maar daar kan ik dus ook maar 60 dagen gebruik van maken per jaar dus heb daar ook niets aan.

Nou wilde ik wel zover gaan dat het mijn fout is om personeel in een winkel te vertrouwen , want ja wie leest nu heel die lappen kleine lettertjes en al snel ga je af op de info die het gekwalificeerde personeel aan je zal geven.

Maar ik voel me dus echt bijzonder opgelicht aangezien ik zeer duidelijk was met mn wensen en in eerste plaats zoiezo er vanaf wilde en overgehaald ben met een goed verhaal.

Dus wat moet ik gaan doen om hier vanaf te komen?
want heb weinig zin om nog 1,5 jaar een abbo te betalen waar ik niet om gevraagd heb en tevens gewoon opgelicht ben?

Ik neem aan dat jullie voor mij een acceptabele oplossing weten te verzinnen.

Dank u voor uw tijd alvast
icon

Beste antwoord door Rosan 9 januari 2017, 21:07

Beste niet te geloven als de 60 dagen om zijn krijg je bij de Unlimited versie 10gb per maand.
Kijk maar op deze pagina onderaan

https://www.t-mobile.nl/go-unlimited#aanbod

En

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-introduceert-t-mobile-go-unlimited-nederland-eu-275069

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Beste niet te geloven als de 60 dagen om zijn krijg je bij de Unlimited versie 10gb per maand.
Kijk maar op deze pagina onderaan

https://www.t-mobile.nl/go-unlimited#aanbod

En

https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/nieuws-t-mobile-introduceert-t-mobile-go-unlimited-nederland-eu-275069
ah dank je klopt daar had ik overheen gelezen.
Maar dr zit dus niets anders op dan over te stappen naar die andere abbo wat overigens geen slechte is.
En dan zodra ik in eindhoven ben maar eens de winkel binnen te stappen en die oplichter aan te spreken, want die heeft mij willens en wetens bedonderd aangezien ik zeer duidelijk in mijn wensen was.

Dan heb ik dus nu geluk dat jullie toevallig net met een andere aktie zijn begonnen.
Ik zal dan waarschijnlijk wel overstappen naar die go unlimited, maar daarna zal ik nooit en te nimmer meer diensten van t mobile nemen.

U mag daar uw medewerker voor bedanken.

Verder was ik altijd wel tevreden met het netwerk en hoe overzichtelijk de rekeningen waren, maar dit geeft een enorme nare smaak.
En als het goed is kunnen jullie precies zien wie mij deze abbo aangesmeerd heeft.

Ik had dan beter een abbo met telefoon kunnen nemen achteraf gezien want nu had ik om die reden zelf een telefoon gekocht om daarna maar een tijdelijke prepay te nemen wat dan door die medewerker veranderd is dmv bedrog
Reputatie 7
Badge +20
Hoi NTG,

Dat is geen goed verhaal en niet de service waar wij voor staan. Allereerst wil ik je daar dus mijn oprechte excuses voor aanbieden!

Het verkeerd doorgeven van informatie kan natuurlijk een vergissing zijn, dat hij aangaf dat je maandelijks je bundels uit kunt zetten en dat je misschien dacht dat dit het abonnement was. Uit jouw bericht maak ik dit echter niet op, dus ik ga er dan ook vanuit dat dit verkeerd doorgegeven is. In ons systeem zie ik echter geen naam van de medewerker die jou heeft geholpen, weet je deze heel toevallig nog? We kunnen er sowieso een melding van maken bij de desbetreffende T-Shop, als je de naam niet meer weet van degene die jou geholpen heeft.

Wat betreft het probleem met jouw abonnement zie ik dat onze Klantexpert Rosan jou al van een goed alternatief heeft voorzien. Het is inderdaad toevallig dat we gister ons nieuwe abonnement hebben gelanceerd wat zeker een goede uitkomst voor jou kan zijn. Laten we het een meevaller noemen! Je vindt op deze website hoe je op de hoogte gehouden kunt worden en op 16 januari kun je dan ook jouw abonnement omzetten naar Go Unlimited. Hier kun je in Spanje goed mee uit de voeten!

Nogmaals, ik vind het erg spijtig dat je verkeerd bent geïnformeerd en als wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat graag van je!
Dank je nu valt het gelukkig wel mee omdat ik dan toevallig die overstap kan maken, maar vraag me af stel je komt dan boven die 8gb uit(wat ik me niet voor kan stellen aangezien me dat nog nooit gebeurt is.
Dan zou ik het wel fijn vinden als er een soort blokkade is (dat ik niet meer kan verbruiken) en niet voor verassingen kom te staan met extra kosten.

Naam van die jongen weet ik zo niet , maar hij had een tijd buiten nederland gewoond en vond het wel cool toen ik vertelde dat ik in spanje ging wonen etc.
Reputatie 1
@NTG je kunt in de EU, dus ook in Spanje, 60 dagen per jaar gebruik maken van onbeperkt internet! Dus dat is bijvoorbeeld januari en februari, als jij je daarna nog in het buitenland bevindt kun je de rest van het jaar 10 GB internet per maand gebruiken in dat EU-land! En natuurlijk kun je zowel in Nederland als in de EU altijd onbeperkt bellen en sms'en!

Echter weet ik niet, en kan ik ook niet vinden wat er gebeurd als je een maand door de 10 GB bundel heen bent, misschien weet @David dat?
@GHSV en @niet te geloven

David weet het vast ook wel, maar ik ben op dit moment sneller. Ik neem aan dat David momenteel op 1 oor ligt. 😉
Ik heb het antwoord even voor jullie opgesnord in het algemene topic:
Hajar schreef:

De snelheid bij de abonnementen Basic, Next en Up wordt verlaagd naar 384 385kbps als je over bundel heen gaat naar. Bij klanten met Go Unlimited die na de 5GB het tegoed niet aanvullen met de 1GB-aanvullers wordt de snelheid ook verlaagd.

Reputatie 1
Dan is dat helemaal helder denk ik @niet te geloven ? @Kaassausje bedankt hé!
Graag gedaan. 🙂
Ik denk dat ik vorig jaar dezelfde verkoper in Eindhoven heb gehad. Gelukkig een 1 jaar abonnement afgesloten maar verder zelfde verhaal. Ook deze verkoper 3x helder een simpele vraag over EU internet bundel gebruik gesteld waarop volmondig 3x JA uw hele bundel is in de volledige EU geldig wat achteraf klinklare onzin was... Ook te goeder trouw 😢
Dank jullie voor de info.
Nu heb ik nog een vraagje
Moet ik nog iets veranderen in mn instellingen of zo aangezien ik nergens internet krijg hier in spanje?
Of iets anders?

Alvast bedankt
mdvrdrmn schreef:

Ik denk dat ik vorig jaar dezelfde verkoper in Eindhoven heb gehad. Gelukkig een 1 jaar abonnement afgesloten maar verder zelfde verhaal. Ook deze verkoper 3x helder een simpele vraag over EU internet bundel gebruik gesteld waarop volmondig 3x JA uw hele bundel is in de volledige EU geldig wat achteraf klinklare onzin was... Ook te goeder trouw ;-(

Ook in woensels winkelcentrum knul van nog geen 30?
Want het lijkt me niet fijn als iemand structureel dat doet en zo geld verdiend over de ruggen van goedgelovige klanten
Reputatie 7
Badge +19
Hi NTG,

Nogmaals jammer om te horen dat het zo is gegaan. Zoals David ook heeft aangegeven is dit niet de service waar wij voor staan. Wat betreft je vraag over de instellingen van je toestel; zorg dat je dataroaming aan staat. Maak daarna verbinding met een van deze netwerken Orange, Xfere of Movistar. Hiermee moet je wel optimaal bereik hebben en dan kun je gebruik maken van je EU MB's.

Laat je even weten of het is gelukt? Ik wens je nog veel plezier in Spanje! 🙂

Reageer