Beantwoord

Opnieuw verkeerd voorgelicht door klantenservice

• 21 juni 2016
  • 6 reacties
  • 288 Bekeken

Dit topic is een vervolg op mijn vorige topic:

Even een korte samenvatting:

15 februari 2016 heb ik mijn abonnement verlengd voor een sim-only abonnement. Er werd mij destijds verteld dat wanneer ik als nog een aanbieding met toestel tegen kom die me aanspreekt, ik in de tussentijd niet moest aarzelen om te bellen. Een maand later kom ik een aanbod van T-mobile met een Iphone tegen. Mijn verlenging was nog niet ingegaan, dus leek het me verstandig dit te wijzigen. Dit was echter niet meer mogelijk. Uiteindelijk heb ik met behulp van een forumbericht het abonnement geannuleerd en een nieuw abonnement met Iphone 6S bij jullie afgesloten. Het aanbod wat ik kreeg: Stel samen stel bij, 120 minuten, 6 gb internet en een Deezer onbeperkt muziek abonnement, voor het bedrag van €47,50 per maand.

Flashforward naar vandaag. Na het ontvangen van de rekening zie ik een bedrag van €58,13 op de factuur staan. Ik heb gebeld met de klantenservice. Daar werd mij verteld dat, omdat dit de eerste factuur is deze iets hoger uit kan vallen door gecombineerde facturen. Dit klinkt logisch, echter heb ik nog gevraagd wat mijn maandelijkse bedrag dan moet zijn. Uw medewerker sprak eerst over €50.13. Later in het gesprek werd er gesproken over €53,49. Daarbij werd vermeld dat het bedrag van €47,50 excl. deezer is. Echter is mij met volle zekerheid deezer beloofd voor bovenstaand bedrag.

Klacht: Voor de tweede keer in een half jaar tijd word ik verkeerd voorgelicht door de klantenservice van T-mobile. Graag wil ik uitgezocht hebben waar deze miscommunicatie vandaan komt en zie ik een oplossing tegemoet.

Groet,
Jelmer Deinum
icon

Beste antwoord door Amy 21 juni 2016, 19:24

Hey Jelmer,

Super vervelend dat je nu nogmaals een slechte ervaring hebt! :S Dat is uiteraard niet de bedoeling geweest. Excuses hiervoor.

Ik ben net direct naar de situatie gaan kijken en je afgelopen factuur ziet er inderdaad wat verwarrend uit door de verandering van je contract. Alle informatie en een duidelijke uitleg hierover vind je op deze pagina. Verder heb ik je in een privébericht een berekening gestuurd van je maandkosten.

Trek je aan de bel als er nog onduidelijkheden zijn? We helpen je hier graag!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Jelmer,

Super vervelend dat je nu nogmaals een slechte ervaring hebt! :S Dat is uiteraard niet de bedoeling geweest. Excuses hiervoor.

Ik ben net direct naar de situatie gaan kijken en je afgelopen factuur ziet er inderdaad wat verwarrend uit door de verandering van je contract. Alle informatie en een duidelijke uitleg hierover vind je op deze pagina. Verder heb ik je in een privébericht een berekening gestuurd van je maandkosten.

Trek je aan de bel als er nog onduidelijkheden zijn? We helpen je hier graag!
Bedankt voor de snelle reactie. Dat beantwoord echter niet de vraag over het verschil in maandprijs.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jelmah,

Ik zie dat Amy jou in een privébericht meer informatie heeft voorzien over je maandkosten. Er is denk ik verwarring ontstaan doordat bij het telefonisch aanbod Deezer niet was inbegrepen. Het bedrag van €47,50 was dan ook exclusief Deezer. Ook was de korting niet toegevoegd op jouw eerste factuur, maar dit is inmiddels gecorrigeerd. Op jouw contract zie ik wel de juiste kosten staan die ook door Amy zijn gecommuniceerd. Bij het ondertekenen van het contract ben je hier mee akkoord gegaan.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Als je nog vragen hebt, laat het ons weten.
Ik heb hier destijds over gebeld. Toen is opnieuw het bedrag van 47,50 gecommuniceerd. Op basis daarvan heb ik het contract getekend.
Daarnaast staat nog altijd het zelfde bedrag open. Namelijk 58,13. Dat betekend dat de korting nog niet is ingegaan op het deezer abonnement.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jelmer,

De factuur was al opgemaakt voordat de korting werd toegekend, hiervoor kun je dus het eerste antwoord (van mijn collega Amy) aanhouden. Als er op de volgende factuur iets opvalt, dan horen we dat alsnog graag van je.

In ons systeem zie ik niet terug dat er afgesproken is dat Deezer bij de deal zit. Staat dit wel op je contract? Als dit zo is, dan ontvangen we graag een kopie van jouw contract waar dit op bevestigd is. Ik stuur je een privébericht met e-mailadres.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer