Vraag

Opvragen contract lukt niet

Ik wil een klacht indienen. Ik heb sinds december 2013 een ipad abonnement en het contract wat ik via de mail heb gekregen, is op geen elke wijze te openen(heb meerdere malen gebeld en naar t mobile shop geweest). De 3 keer dat ik gebeld heb, werd mij toegezegd dat het contract via de post opgestuurd zou worden, maar inmiddels ben ik alweer 4 weken na het laatste telefoontje verder en ik heb nog altijd geen contract gekregen! En dat terwijl ik er dus al 3 keer gebeld heb en ben 2 keer in de tmobile shop geweest en zij zeggen dat ze niets voor me kunnen doen en dat ik moet bellen met tmobile.

WANNEER KRIJG IK NOU EINDELIJK MIJN CONTRACT?!

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Rian1991

Ik kan me heel goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk opgelost wilt hebben. Graag ontvang ik in een privébericht het telefoonnummer van je iPad abonnement, dan ga ik hier gelijk mee aan de slag zodat je zo snel mogelijk je contract opgestuurd krijgt.
Contact opnemen lukt niet
Digitaal contract.

Ook ik krijg het digitale contract niet geopend. Niet met de poscode en ook niet met het IBAN nummer.
Dat moet toch beter kunnen, mensen van T-Mobile ? Ik hoor graag van jullie !

Rosewietje
Reputatie 4
@Rian1991

Heb je al contact gehad met Razza of kon je zijn privébericht functie niet vinden?

@rosewietje

Ik heb je contract verzonden! 🙂

Reageer