Beantwoord

Opvragen oude contracten

• 10 mei 2018
  • 9 reacties
  • 4214 Bekeken

Hallo, ik zou graag mijn oude contracten willen opvragen. Hoe doe ik dat? Mvg Corry
icon

Beste antwoord door Jaimy 11 mei 2018, 13:37

Hoi Tibo05,

Dat kan inderdaad via deze weg!

Kun je aangeven om welke contracten het precies gaat? Dus welke periode en wat voor soort contracten? Dan kunnen wij kijken wat we voor je kunnen doen!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@LisavanP 

Je hebt jouw bericht ook al in een ander topic geplaatst. Het is niet nodig om hetzelfde bericht te knippen en plakken in andere topics. Dit topic gaat dan ook op slot.

Goedemiddag,

ik vind het heel vreemd dat ik nog steeds niks heb ontvangen. De aanvraag via de post is wéken geleden al verstuurd. Daarna is contact met de klantenservice waarin jullie aangaven dat de gemiddelde doorlooptijd vier weken is, ook al weken terug.

Ik wil graag een concreet antwoord wanneer ik het in mijn brievenbus heb.

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Tomreijnders 

Je kan je contracten heel simpel opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.Hopelijk kom je zo verder! :smile: 

Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Ik zou graag mijn contracten willen opvragen sinds ik klant ben bij t-mobile (2011).

alvast bedankt

klantnummer: [verwijderd door moderator]

Goedemiddag,

Ik zou ook heel graag al mijn oude contracten opvragen. Ik ben al klant sinds 2008/2009 als het goed is.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Zonne Brown
Klantnummer 1.13899286
Super bedankt!!!
Mvg Corry
Reputatie 7
Badge +20
Hi Corry,

Dankjewel voor je reactie. Je contracten vanaf 2011 zijn onderweg met de post en je oudere contracten heb ik opgevraagd bij een andere afdeling. Jij krijgt daar nog bericht van zodra je contracten worden opgestuurd. Je laatste contract van de 2017 kun je zelf inzien via My T-Mobile bij Mijn abonnement.

Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Hoi Jaimy, bedankt voor je reactie. Het gaat eigenlijk om alle contracten die ik bij T-Mobile heb gehad. Ik ben al heel wat jaren klant bij T-Mobile en voorzover ik weet heb ik al die jaren hetzelfde nummer gehad. Mvg Corry
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tibo05,

Dat kan inderdaad via deze weg!

Kun je aangeven om welke contracten het precies gaat? Dus welke periode en wat voor soort contracten? Dan kunnen wij kijken wat we voor je kunnen doen!