Beantwoord

Opvragen oude contracten.

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Langs deze weg wil ik al mijn oude contracten opvragen die ik heb afgesloten bij jullie vanaf 2010.
icon

Beste antwoord door David 18 april 2019, 13:10

Hey Goran,

Daar ga ik m'n best voor doen, maar ik kan niets garanderen. We geven sowieso altijd een kopie van je contract bij de bestelling, waar je deze ook afsluit. Heb je deze niet meer in je administratie?

Zou je kunnen aangeven om welke contracten het specifiek gaat en waar en wanneer deze afgesloten zijn? Kun je ook aangeven waar je ze voor nodig hebt? Misschien kunnen we je al direct hier van een antwoord voorzien namelijk!

We zien je bericht graag verschijnen, Goran!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Goran,

Daar ga ik m'n best voor doen, maar ik kan niets garanderen. We geven sowieso altijd een kopie van je contract bij de bestelling, waar je deze ook afsluit. Heb je deze niet meer in je administratie?

Zou je kunnen aangeven om welke contracten het specifiek gaat en waar en wanneer deze afgesloten zijn? Kun je ook aangeven waar je ze voor nodig hebt? Misschien kunnen we je al direct hier van een antwoord voorzien namelijk!

We zien je bericht graag verschijnen, Goran!
Beste David,

Ik wil een telefoonclaim indienen. Dus graag, zoals al vermeld, al mijn contracten die ik heb afgesloten met uitzondering van het contract voor T-Mobile thuis.

Bedankt.

Groetjes,

Goran
Reputatie 7
Badge +20
Hi Goran,

Ik heb ze voor je opgevraagd. Je kan ze binnen 2 weken op de post verwachten. Kun je mij het juiste adres sturen waar ze naar toe moeten? Je kan mij een privébericht sturen. 🙂

Reageer