Beantwoord

Oude contracten opvragen

• 28 januari 2020
  • 20 reacties
  • 1474 Bekeken

Reputatie 2

Hoi,

Graag zou ik alle contracten willen opvragen die ooit zijn afgesloten op mijn telefoonnummer.

Kunnen jullie mij hier misschien verder mee helpen?

icon

Beste antwoord door Evy 29 januari 2020, 10:56

Hi @Ainsley 

Geen probleem, ik help je gelijk verder! De contracten heb ik zojuist via de post naar jouw huisadres verstuurd. Met uitzondering van het contract uit het jaar 2010, dit omdat de bewaartermijn is verlopen. Als ik je nog ergens anders mee kan helpen dan weet je me te vinden! :grinning:

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Ainsley 

Geen probleem, ik help je gelijk verder! De contracten heb ik zojuist via de post naar jouw huisadres verstuurd. Met uitzondering van het contract uit het jaar 2010, dit omdat de bewaartermijn is verlopen. Als ik je nog ergens anders mee kan helpen dan weet je me te vinden! :grinning:

Reputatie 5
Badge +14

@Evy  hallo , ik heb ook voor een tijdje terug digitaal mijn contracten gekregen maar hier staat niets vermeld op wat je voor het toestel betaalde en het contract. Denk dat @Ainsley  het wil gebruiken voor de actie die de consumentenbond heeft voor het te betalen van toestellen.  Als jij nog andere informatie heb over mijn contracten zou jij die mij dan ook kunnen sturen ?

@Evy: Hoi! Ik zou ook graag mijn oude contracten willen opvragen. Het e-mailadres wat ik voorheen gebruikte bestaat niet meer, dus ik kan mijn oude contracten niet meer inzien.

Het gaat mij specifiek om de contracten uit deze periode: 2010 t/m 2016. Huidige contract kan ik wel zien, tarieven van vorige contract kan ik nog inzien, maar het gaat mij echt om de contracten zelf.

Alvast bedankt voor de moeite! :)

Reputatie 6
Badge +5

@jan kelder 
Hoi! Wanneer je digitaal je contracten hebt ontvangen, zijn dat dezelfde wanneer ze worden verzonden via de post. Hopelijk kun je ze toch gebruiken waar je ze voor nodig hebt! Als je je ergens anders mee kan helpen dan weet je me te vinden!

@El Duce

Geen probleem, ik heb ze gelijk voor je opgezocht! Het contract uit het jaar 2016 is afgesloten bij Coolblue, deze hebben wij niet in ons bezit en kun je het beste daar opvragen. Het contract uit het jaar 2014 kan ik niet terug vinden in het systeem. Geen zorgen, hier heb ik handmatig een bevestiging van gemaakt en verstuurd naar jouw email! Het jaar 2012 is zojuist verstuurd via de post. Contracten ouder dan 2012 hebben wij niet meer in ons bezit, hiervoor is de bewaartermijn verstreken. Hopelijk ben je zo voldoende verder geholpen! :grinning:  Als je nog andere vragen hebt dan ben ik er altijd om je verder te helpen! 

Hoi!

Ik zou ook graag mijn oude contracten willen opvragen. Het gaat om de contracten uit deze periode: 2010 t/m 2016. 

Alvast bedankt voor de moeite! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @becky1985,

Ik zorg er voor dat de contracten van 2014 en 2016 zo snel mogelijk jouw kant op komen! De oudere contracten hebben wij niet meer in ons systeem, daarvan is de bewaartermijn namelijk verstreken. Misschien kun je die nog ergens in je boekhouding of e-mail opgraven? We verstrekken namelijk altijd een kopie van het contract bij het afsluiten, dus misschien heb je die toch nog ergens in de administratie zitten. :fingers_crossed:

Het kan even duren voor je de contracten hebt, want deze moeten per post worden verstuurd. Ze zijn in ieder geval onderweg! 

Goedemorgen,

Het is nu een maand geleden dat er is beloofd de contracten op te sturen, maar helaas heb ik nog niks mogen ontvangen. Kunt u misschien kijken hoe dit zit en of ze misschien verkeerd zijn verzonden?

Alvast bedankt.

Ik zou ook graag alle contracten willen opvragen die ooit zijn afgesloten op mijn telefoonnummer.

Kunnen jullie mij hier misschien verder mee helpen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @becky1985 & @bieskeee,

Ik raad in jullie beide gevallen aan om dit formulier in te vullen en op te sturen, zodat de gevraagde contracten opgezocht en opgestuurd kunnen worden.

Als er nog aanvullende vragen zijn dan horen we het graag!

Reputatie 4
Badge +2

Als T-Mobile ze niet stuurt kunnen deze “klanten” niet deelnemen aan de mobielclaim rechtszaak! Heeft de klant dubbel pech, of ze krijgen 500-600 euro terug omdat het contract door de rechter onredelijk wordt verklaard. Dit is dus heel belangrijk voor deze klanten. En wat minder belangrijk voor T-Mobile :)

Eerst krijg onderstaand bericht 2 MAANDEN GELEDEN!  een nu moet ik een formulier invullen? Is toch gek als ze al verstuurd zijn!?

Hi @becky1985,

Ik zorg er voor dat de contracten van 2014 en 2016 zo snel mogelijk jouw kant op komen! De oudere contracten hebben wij niet meer in ons systeem, daarvan is de bewaartermijn namelijk verstreken. Misschien kun je die nog ergens in je boekhouding of e-mail opgraven? We verstrekken namelijk altijd een kopie van het contract bij het afsluiten, dus misschien heb je die toch nog ergens in de administratie zitten. :fingers_crossed:

Het kan even duren voor je de contracten hebt, want deze moeten per post worden verstuurd. Ze zijn in ieder geval onderweg! 

•  
  •  
Reputatie 6
Badge +5

Hi @becky1985 

Het duurt inderdaad wat lang voordat je de contracten binnen hebt! Ik raad je toch aan om het formulier in te vullen dat mijn collega zojuist heeft gestuurd. Op deze manier kunnen we de contracten alsnog naar je toesturen! :smile: Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt? Ik help je graag verder!

Reputatie 2

Graag zou ik alle contracten opvragen die bij jullie bekend zijn, je mag ze toesturen per mail of per post. Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @daan1990a 

Je kan je contracten heel simpel opvragen via dit formulier. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen.Hopelijk kom je zo verder! :smile: Mocht ik je nog met andere vragen kunnen helpen, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Ik heb hier gisteren een bericht gepost met de vraag om mijn oude contracten te mailen (2012-2018). Nu is het bericht opeens verwijderd. Kunnen jullie dit naar mij toesturen? Bedankt! Gr Lisa 

Ik wil graag al mijn contracten opvragen vanaf 2012 tot heden,

kunnen jullie mij via deze weg helpen

Beste,

Via deze weg zou ik graag mijn contracten opvragen vanaf 2012 tot heden. Alvast dank voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Hidde 

Reputatie 6
Badge +5

Hi @hiddeleenstra 

Hier geef ik je uiteraard meer duidelijkheid over! Via dit formulier kun jij dit heel makkelijk alle contracten opvragen. Wanneer je een abonnementen via ons hebt afgesloten dan ontvang je de contracten ook per mail van ons. Als je een abonnement bij een externe partij hebt afgesloten dan kun je daar je contract opvragen. Laat je even weten of het het is gelukt? :smile:

Goedenavond,

ik heb bijna 1 maand geleden het formulier naar jullie verstuurd via de post. Hoelang duurt het nog eer ik mijn contracten krijg?

bvd!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @LisavanP 

Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 

Reageer