Overige kosten naar nummers die ik niet ken

Reputatie 2
Ik had ook 3/4 maanden geleden een klacht ingedient, wegens zomaar overige kosten naar nummers die ik niet ken (vrij ernstig dus)
Ik had hierover een mail gestuurd, met het antwoord dat ik in TIEN DAGEN een antwoord terug zou krijgen.
Nu zijn we alweer bijna in April, 4 maanden verder, en welke reactie heb ik?
NIKS.
T-Mobile, dit vind ik erg slechte zaak, als ik voor iets wat ik niet doe wordt afgerekent

Heel erg bedankt, volgende keer geen T-Mobile meer voor mij.

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
@Robin026
Vervelend dat je niets hebt vernomen over de klacht. Mijn excuses hiervoor. Zoals ik in je e-mail lees gaat dit over een Belgisch telefoonnummer dat zou zijn gebeld vanaf jouw simkaart. Allereerst kan ik aangeven dat T-Mobile een zeer betrouwbaar en nauwkeurig registratiesysteem hanteert, waarbij de verkeersgegevens automatisch geregistreerd worden op de simkaart van de eigenaar. De factuur wordt opgesteld aan de hand van deze verkeersgegevens. Het is niet mogelijk dat de verkeersgegevens en de factuurgegevens niet overeenstemmen. Bij elk gesprek registreert het systeem van welke simkaart deze afkomstig is. Het gebelde telefoonnummer is van de klantenservice van een computermerk. Wellicht dat je dit nummer hebt gebeld als alternatief van een 0900-nummer.