Beantwoord

Overleden

• 23 mei 2018
  • 5 reacties
  • 1204 Bekeken

Mijn moeder is 9 februari overleden. We hebben een kopie van de overlijdensakte opgestuurd, T mobile heeft bevestigd dat het abonnement is beeindigd en hoe is het dan mogelijk dat ik vandaag een email ontvang dat er abonnementsgeld rond 24- 05 wordt afgeschreven? Er is al zoveel contact geweest, dit is zo negatief.
icon

Beste antwoord door Brian 25 mei 2018, 12:59

Mijn oprechte excuses, dat moet inderdaad echt beter. Is het inmiddels helemaal opgelost? Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het mij dan zeker weten, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag,

Allereerst mijn condoleances. Zoiets is al heftig genoeg op zichzelf en dan moeten dit soort dingen snel en goed geregeld kunnen worden. Ik wil graag met je meekijken in ons systeem, om uit te zoeken wat er misgaat en uiteraard om het op te lossen. Om dit te kunnen doen, ontvang ik graag de gegevens die bij het betreffende abonnement horen, dus de naam, het adres, het telefoonnummer, de geboortedatum en de laatste 5 cijfers van het IBAN-nummer. Dit mag je mij via een privébericht toesturen, zodat de gegevens niet openbaar staan.

Alvast bedankt voor je berichtje, ik ga ermee aan de slag!
Dank je, ik heb vandaag gebeld, het is onderzocht. Er zijn veel fouten gemaakt bij T Mobile Thuis. Deze laatste factuur schijnt echt de laatste te zijn, (dat dachten wij in april ook). Wat overblijft is een rot gevoel over T Mobile, te slordig en te weinig klant gericht. Je praat over geld en emoties, overlijden. Dat moet beter, mijn moeder is 92 geworden maar het zal je kind maar zijn en dan zo'n afhandeling krijgen. Nogmaals dank.
Reputatie 7
Badge +8
Mijn oprechte excuses, dat moet inderdaad echt beter. Is het inmiddels helemaal opgelost? Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het mij dan zeker weten, ik zit voor je klaar!
Beste T-Mobile,

Mijn vader is ook recent overleden en ik vond het nog erg lastig om zijn abonnement bij jullie op te zeggen. Verder mis ik ook dat stukje extra service. Zo vond ik op Uitvaartverzekeringwijzer.net een handige checklist overlijden. Dit heeft mij erg geholpen in deze moeilijke tijd. Idee om op jullie website ook zoiets te plaatsen? Het is net dat stukje extra service waarmee jullie je kunnen onderscheiden.
Reputatie 7
Badge +8
Hi @Evertjanneman, allereerst gecondoleerd met je verlies, ik kan mij niet voorstellen hoe dat moet zijn. Daarnaast bedankt dat je de tijd neemt om ons van feedback te voorzien. De manier waarop we het nu doen is dat er een aparte "afdeling" is die meldingen van overlijden behandelt. De gedachte hierachter is dat we het persoonlijker maken en dat je direct contact hebt met één persoon in plaats van dat je allemaal verschillende collega's spreekt via de klantenservice.

In het geval hierboven ontbrak het jammer genoeg aan een stukje 'nazorg'. Voor het doorgeven hebben we een speciale pagina zodat je zo min mogelijk rompslomp hebt. Als je hier nog zaken mist laat het dan zeker weten, dan kijk ik graag of we dit aan kunnen vullen.

Reageer