Vraag

Pas een duo simkaart gekregen...

Reputatie 2
Ik heb pas mijn bestelde duo simkaart ontvangen. Ik heb daarvoor 17,5 euro betaald, en met één van beide kaarten heb ik helemaal geen 3G toegang meer... ook geen internet meer op de iPhone!!!
Ikheb de hele dag dus buiten huis zonder internet gezeten, wat eigenlijk niet de bedoeling is.
Ik heb vanavond de tweede kaart probeerd, en deze doet het wel.
De reden waarvoor ik een duo simkaart heb aangevraagd is dat ik sraks ook een iPad ga ontvangen... Maar in deze omstandigheden heb ik er wel heel weinig aan.
Kan dat snel opgelost worden (desnoods door het optsturen van een wel werkende set van simkaarts...)?
Bedankt.

This topic has been closed for comments

16 reacties

Badge +12
Hi,
Zijn beide simkaarten toevallig samen aan?
Want ik heb gelezen dat de 1 dan anders aanmeld.
Reputatie 6
morgen is er weer een moderator mischien is er een kapot
Reputatie 6
Badge +9
Misschien hier het antwoord te vinden?
T-Mobile.nl: Verbroken verbindingen bij verkeerd gebruik Duo Sim
Reputatie 2
Ik heb eigenlijk 2 kaarten gekregen. Ze zien er exact hetzelfde uit... zelfde nummer etc..
De ene doet het alleen voor gewone telefonie en den adere is OK...
Maar laat ons even wachten tot dat een moderator aanwezig is...
Reputatie 2
Bedankt Centaur voor de tip... Maar dat is het echt niet. De tweede kaart was toen nog in de doos.
Ik heb mijn iPad trouwens nog niet ontvangen...
Reputatie 6
wat bedoel je de ene is voor gewone tel. en de andere is ok
Reputatie 2
Nou, heel eenvoudig. Met de ene in mijn iPhone heb ik geen 3GS en zelfs helemaal geen toegang tot internet of mail.
Ik kan er wel mee bellen, maar verder ook niets.
Reputatie 6
en die andere is goed neem ik aan dan zal je er misschien een hebben die niet goed is ook geprobeert in een andere telefoon??
Reputatie 2
Ik heb geen andere telefoon waar ik internet op kan gebruiken.
Reputatie 6
dan raad ik je toch aan even naar een tmobile shop te gaan is die duosim,, namelijk niet goed krijg je meteen een nieuwe met je telefoonnummer dat kunnen ze daar namelijk doen voor je
Reputatie 2
Ik heb de duosim per post aangevraagd... Niet altijd gemakkelijk om naar een tmobile shop te gaan...

Dus, ik kan me voorstellen dat ik de "oplossing" ook mogelijk per post opgestuurd kan krijgen...
Reputatie 6
jmputz,,, dat kan natuurlijk je had het ook aan een moderator hier kunnen vragen iedergeval hoop ik dat alles in orde komt laat je eens wat meer zien in het forum hier zou leuk zijn groet arie
Reputatie 2
Simkaarten en telefoonprobleempjes zijn niet echt mijn hobby. Vandaar dat ik niet vaker verschijn op deze forum. Ben wel aangenaam verbaasd van het aantal goede reacties dat ik krijg...

Ik zou het zeker mis hebben, maar ik dacht dat dit de goede weg was om iets te melden. Zijn de moderators ook op een andere manier bereikbaar?
Reputatie 5
Dave6700, Centaur,arie61, ik wil jullie bedanken voor alle reacties die jullie jmputz hebben gegeven! Top! :)
@jmputz
Ik zie dat je de simkaarten op 11 mei heb laten omwisselen. Er waren de afgelopen paar dagen problemen met wisselen van simkaarten. Grote kans dat je hier ongemak van heb ondervonden. Ik zie dat de simkaart actief en aangemeld is op het netwerk.
Zou je het volgende eens willen uitproberen op je iPhone?

Instellingen ► Algemeen ► Stel opnieuw in ► Herstel netwerkinstellingen. (Let op! Wi-Fi wachtwoorden dien je daarna weer opnieuw in te stellen) Wil je laten weten of dit geholpen heeft?
Reputatie 2
Ik ga dit vanavond meteen proberen.

Ik laat het resultaat weten. Bedankt voor de reactie.
Reputatie 2
Dit heeft inderdaad geholpen. Beide kaarten lijken het nu te doen.
Bedankt. Probleem is opgelost.