Beantwoord

Persoonlijke gegevens - Adres wijzigen lukt niet

  • 27 maart 2020
  • 1 reactie
  • 453 Bekeken

Goedendag,

Ik heb een mobiel abonnement bij Tmobile. We hebben ook een tmobile thuis abbonement lopen.

Mijn adres waar mijn abbonement op staat heeft momenteel alleen per ongeluk een toevoegsel. Het lukt mij niet om deze terug te wijzigen naar nummer 409 zonder de toevoeging. Ik krijg dan telkens een foutmelding.

Het lukt daarom op dit moment ook niet om de korting te krijgen omdat er meerdere abbonementen zijn op hetzelfde adres.

Kunt u mij hierbij helpen?

Mvg,

Ruben

icon

Beste antwoord door Seccie 27 maart 2020, 13:26

Hoi @emdebruin,

Mag ik vragen waar je deze gegevens probeert aan te passen? Ik heb het zelf even geprobeerd met behulp van de My T-Mobile app en daar krijg ik geen foutmeldingen.

Zou je de foutmelding hier kunnen plaatsen? We horen graag van je.

 

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @emdebruin,

Mag ik vragen waar je deze gegevens probeert aan te passen? Ik heb het zelf even geprobeerd met behulp van de My T-Mobile app en daar krijg ik geen foutmeldingen.

Zou je de foutmelding hier kunnen plaatsen? We horen graag van je.

 

 

Reageer