Beantwoord

Problemen met betrekking tot contractovername

• 31 juli 2014
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Reputatie 2
Hoi,

Ik heb ongeveer een maand geleden een aanvraag gedaan voor contractovername. Mijn contract heeft de afgelopen jaren op naam van mijn moeder gestaan omdat ik nog geen 18 was toen ik voor het eerst een abonnement wilde. Hierdoor ging het contact met klantenservice aan de telefoon nogal moeizaam (de een wil me helpen als ik geboortedatum weet, de ander wil me helpen als ik het rekeningnummer weet, en nog weer een andere wil me helemaal niet helpen) en omdat ik een klacht heb lopen over mijn datasnelheid die niet op tijd reset heb ik ook maar besloten om het contract nu op mijn naam te laten zetten.

3 weken later kreeg ik een e-mail met het bericht dat er info miste waardoor de contractovername niet voltooid kon worden. Wat er miste stond echter niet gespecificeerd in de email maar wel was er de vraag of ik de missende informatie op kon sturen.

Hierdoor heb ik jullie dus moeten bellen en na een gesprek van 10 minuten kwamen we tot de conclusie dat ik een document opnieuw moest mailen omdat het niet goed leesbaar was (Wat het op mijn PC wel was, wat dus waarschijnlijk met jullie mailserver/systemen te maken had) Nu zijn we bijna 4 weken verder en is mijn contract eindelijk overgezet.

Op Facebook is mij verteld dat wanneer een contract wordt overgenomen, er een nieuw My T-Mobile account moet worden aangemaakt. Toen ik echter keek op My T-Mobile zag ik dat ik nog gewoon kon inloggen en dat de persoonlijke gegevens veranderd waren. Ook zijn alle facturen verdwenen. Ik probeerde mij opnieuw aan te melden voor T-mobile Extra maar de site geeft dan een foutmelding dat ik niet het juiste abonnement heb of Pre-Paid gebruik. Daarna heb ik geprobeerd of ik een nieuw T-Mobile account aan kon maken omdat dit wordt aangeraden in de email die de overname bevestigt. Maar wanneer ik dit probeer krijg ik de melding dat er al een My T-mobile account bestaat voor dit telefoonnummer. Na dit allemaal geprobeerd te hebben besloot ik maar te bellen om te vragen waar dit allemaal aan ligt en tot mijn verbazing is met de contracteigenaar, ook het keuzemenu van jullie klantenservice verandert. Met het gevolg dat ik met geen mogelijkheid meer door het menu heen kom om met iemand te praten.

Ik ben inmiddels over mijn belbundel heen nadat ik meerdere keren met jullie heb gebeld en werd geholpen/gedeeltelijk werd geholpen/niet werd geholpen/niet door het keuzemenu heen kwam en ik zit nog steeds met de volgende problemen.

- Ik krijg geen toegang tot T-mobile Extra
- Mijn Datasnelheid reset niet op tijd (hier loopt momenteel een onderzoek voor)
- Ik ben alle facturen/gebruiksgeschiedenis kwijt van voor de contractovername. Dit terwijl mij werd verteld dat ik een nieuw T-mobile account aan zou moeten maken na de overname en het oude dus behouden zou blijven.
- Ik ben door mijn belbundel heen omdat ik meerdere keren met jullie heb moeten bellen over problemen die naar mijn mening aan jullie kant liggen.

Al met al heb ik een nogal frustrerende ervaring met jullie klantenservice gehad en vind ik het enigszins vreemd dat ik nu kosten heb gemaakt buiten mijn bundel omdat ik jullie moet bellen over problemen die door jullie (systemen) veroorzaakt zijn.

Kunnen jullie mij hier verder mee helpen?
icon

Beste antwoord door WillemE 2 augustus 2014, 10:33

@ iYoran

Dank voor je uitgebreide reactie, goed dat je dit even aankaart. Het klopt dat de voorgaande facturen niet meer inzichtelijk zijn, dit heeft te maken met de contractovername. In verband met privacy-wetgeving kunnen wij de voorgaande facturen inderdaad niet meer weergeven, omdat het contract nu op een andere naam staat. Ik heb je bij deze direct aangemeld voor T-Mobile Extra. De aanmelding zal binnen ongeveer 24 uur zichtbaar zijn in My T-Mobile. Laat ons nog maar even weten of dit ook het geval is.

Met betrekking tot je probleem met de datasnelheid; speelt dit momenteel nog steeds? Ik heb namelijk navraag gedaan en van onze IT-afdeling te horen gekregen dat dit issue is opgelost. Kan je aan ons bevestigen dat dit bij jou ook het geval is? Of ervaar je nu nog steeds een snelheid van 64 Kb/s, sinds de reset van je bundel? Ik zie dat je op 05/08 weer je nieuwe tegoed ontvangt, ik hoor dan ook graag van je of dit dan helemaal goed gaat!

In verband met de problemen die je hebt ervaren en de gemaakte kosten heb ik een coulance van €10 toegekend. Dit zal zichtbaar zijn op je komende factuur en in mindering worden gebracht tot het openstaande factuurbedrag.

Zijn je vragen hiermee beantwoord? Mocht je nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden! 😉
Bekijk origineel

2 reacties

@ iYoran

Dank voor je uitgebreide reactie, goed dat je dit even aankaart. Het klopt dat de voorgaande facturen niet meer inzichtelijk zijn, dit heeft te maken met de contractovername. In verband met privacy-wetgeving kunnen wij de voorgaande facturen inderdaad niet meer weergeven, omdat het contract nu op een andere naam staat. Ik heb je bij deze direct aangemeld voor T-Mobile Extra. De aanmelding zal binnen ongeveer 24 uur zichtbaar zijn in My T-Mobile. Laat ons nog maar even weten of dit ook het geval is.

Met betrekking tot je probleem met de datasnelheid; speelt dit momenteel nog steeds? Ik heb namelijk navraag gedaan en van onze IT-afdeling te horen gekregen dat dit issue is opgelost. Kan je aan ons bevestigen dat dit bij jou ook het geval is? Of ervaar je nu nog steeds een snelheid van 64 Kb/s, sinds de reset van je bundel? Ik zie dat je op 05/08 weer je nieuwe tegoed ontvangt, ik hoor dan ook graag van je of dit dan helemaal goed gaat!

In verband met de problemen die je hebt ervaren en de gemaakte kosten heb ik een coulance van €10 toegekend. Dit zal zichtbaar zijn op je komende factuur en in mindering worden gebracht tot het openstaande factuurbedrag.

Zijn je vragen hiermee beantwoord? Mocht je nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden! 😉
Reputatie 2
Bedankt voor de reactie. Of het probleem met mijn datasnelheid inmiddels is opgelost weet ik niet. Ik heb hierover nog geen reactie gekregen en mijn bundel loopt over een paar dagen pas af. In ieder geval bedankt voor het begrip en de tegemoetkoming in de kosten! Als het klopt dat mijn datasnelheid gefixed is zijn al mijn problemen bij deze opgelost!

Reageer