Beantwoord

Problemen netwerk buitenland

  • 16 juni 2014
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Goede morgen. Ik zou binnen 5 dagen gebeld worden door een netwerk medewerker van T-Mobile ontrent het feit dat mijn mobiele toestel onbruikbaar is in het buitenland terwijl er geen blokkade is toegepast. Het is inmiddels al bijna 2 weken en nog niets van gehoord...
icon

Beste antwoord door Chris076 18 juni 2014, 10:32

Hallo megakreeft03

Welkom hier op het Forum!

Ik heb dit voor je nagekeken en zie niet dat er contact is geweest hierover. Wel zie ik dat er geen blokkades acties zijn, zoals je zelf aangeeft, voor het gebruik in het buitenland. In welk land ervaar je deze problemen? Gaat het dan om bellen/sms'en of het gebruik van internet? Zou je dit willen laten weten zodat we hier naar kunnen kijken voor je?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hallo megakreeft03

Welkom hier op het Forum!

Ik heb dit voor je nagekeken en zie niet dat er contact is geweest hierover. Wel zie ik dat er geen blokkades acties zijn, zoals je zelf aangeeft, voor het gebruik in het buitenland. In welk land ervaar je deze problemen? Gaat het dan om bellen/sms'en of het gebruik van internet? Zou je dit willen laten weten zodat we hier naar kunnen kijken voor je?

Reageer