Beantwoord

Reactie op e-mail T-Mobile

  • 5 april 2017
  • 1 reactie
  • 209 Bekeken

Ik heb hierop gereageerd met 2 e-mails *** en ***
Eerste keer met fitterleven en 2e keer met hotmail nu verzoeken jullie om dit te bevestigen dat het klopt dat ik dit ook ben. Maar als ik op de link druk krijg ik een error
icon

Beste antwoord door Thalina 6 april 2017, 11:42

Hi Fitterleven,

Bedankt voor jouw vraag. Allereerst heb ik jouw e-mailadressen weggehaald, aangezien het forum openbaar is en iedereen kan meelezen. Ik wil je dan ook vragen om hier in het vervolg rekening mee te houden. Terug naar jouw vraag: ik zie in het systeem dat je op 27/03 een e-mail van mijn collega hebt ontvangen met het referentienummer dat je hierboven noemde. Begrijp ik het goed dat je hierop hebt gereageerd? Je ontvangt binnen zes werkdagen reactie op jouw e-mail. Ik wil je adviseren om met het e-mailadres te reageren dat gekoppeld is aan jouw My T-Mobile abonnement. Dan weten wij inderdaad dat jij het bent.

Als ik je in de tussentijd nog ergens bij kan helpen of als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hi Fitterleven,

Bedankt voor jouw vraag. Allereerst heb ik jouw e-mailadressen weggehaald, aangezien het forum openbaar is en iedereen kan meelezen. Ik wil je dan ook vragen om hier in het vervolg rekening mee te houden. Terug naar jouw vraag: ik zie in het systeem dat je op 27/03 een e-mail van mijn collega hebt ontvangen met het referentienummer dat je hierboven noemde. Begrijp ik het goed dat je hierop hebt gereageerd? Je ontvangt binnen zes werkdagen reactie op jouw e-mail. Ik wil je adviseren om met het e-mailadres te reageren dat gekoppeld is aan jouw My T-Mobile abonnement. Dan weten wij inderdaad dat jij het bent.

Als ik je in de tussentijd nog ergens bij kan helpen of als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

Reageer