Vraag

Rechtstreeks contact

• 17 oktober 2016
  • 7 reacties
  • 398 Bekeken

ik wil een medewerker spreken, maar krijg alleen menu

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi mijntmobile,

Wat kan ik voor je doen? Je kan al je vragen ook aan ons stellen op het Forum. Ik help je graag verder! 🙂
Graag wil ik gebeld worden over mijn nieuwe contract.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Moosje73,

Kun je aangeven wat jouw vraag is? We kunnen je vást hier via het Forum ook verder bij helpen. 🙂
Krijg maar geen mail voor bezorging , zegt dat iewel verstuurd is staat
Reputatie 7
Badge +20
Hi Moosje73,

Ik zie dat jouw bestelling in het proces is om afgeleverd te worden, heb je al een afspraak gemaakt? Dan zou je jouw toestel spoedig mogen ontvangen!

Als je nog vragen hebt, let us know!
Wil graag mijn contract annuleren ik zie van kennissen dat ze na mij toestel besteld hebben (nieuwe klant) haar toestel heeft onvamgen en ik al meee dan 12 jaar bij jullie ben uitgesteld na oktober is dus hierbij annuleren en mijn contract niet meer verlengen
S Westheim
Reputatie 7
Badge +20
Hi S Westheim,

Wat jammer dat je gelijk je verlenging wilt annuleren. In sommige gevallen kan het voorkomen dat bepaalde modellen in kleinere aantallen of later geleverd worden aan ons, waardoor wij het ook weer later aan de klant kunnen leveren. Ik begrijp dat je het toestel zo snel mogelijk in handen wilt hebben, we doen er alles aan om de toestellen alsnog zo snel mogelijk te leveren.

Weet je zeker dat je het wilt annuleren? Als je nu annuleert en opnieuw bestelt dan is er een kans dat je straks nog langer moet wachten op je toestel. Ik hoor graag of je keuze definitief is.

Reageer