Vraag

Relax abonnement duurder uit sinds it jaar?

Reputatie 2
Heb dit jaar mijn contract verlengd en een relax 450 genomen. Mij werd verteld dat het hetzelfde zou zijn als voorgaand, en dat ik ongever even hoge facturen zou verwachten.

Echter wat schetst mijn verbazing, de gesprekken zijn duurder geworden als ik ze vergelijk met de specificaties van vorig jaar. Ik ben me het apelazerus geschrokken, heb een factuur van 185 euro, waar ik normaal rond de70 zat of iets meer.
Dat is dus 2,5 keer zoveel dan normaal. De gesprekken zijn duurder, maar mij is nooit verteld dat de tarieven anders zoudenzijn.

Ik heb echt zo een spijt dat ik mijn abo verlengd heb. Ik ben net op zich goed te woord gestaan door klantenservice, maar goed toen had ik speciifatie nog niet nagekeken, zie nu dat ik gewoon te duur uit bn. n ben echt niet anders gaan bellen dan ik daarvoor deed. Snap hier dus helmaal niks van, en durf mijnt elefoon niet meer te gebruiken. Bij wie is dit ook aan de orde, dat je opeens vele hogere kosten hebt dan normaal met je relax abo?

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 5
@sab78
Ik zie dat er ondertussen contact is geweest met T-Mobile Klantenservice en dat de collega het ondertussen heeft afgehandeld heeft met je.
Reputatie 2
ik had ook relax 330, kwam ook veel duurder uit, heb toen mn tariefplan aangepast naar voordeelsim, waarom kan je bij relax abonnement geen bundel van 100 smsjes kiezen ofzo, vind 1000 teveel
Reputatie 5
@a1983

Bij onze Relax prijsplannen wordt zowel een Sms Verdubbelaar als een Sms Maximaal aangeboden. Daarbij gaan je sms-berichten ook gewoon uit je Relax bundel.