Vraag

Resetten databundel mislukt

• 12 maart 2014
  • 6 reacties
  • 281 Bekeken

Hoi, ik probeer net via de website mijn databundel te resetten. Dit lukt niet! Iedere keer als ik bij de roze balkjes aankom met annuleren of akkoord en ik druk op akkoord dan zet hij me door daar een andere pagina met daarop oeps deze pagina is niet gevonden...??!!
Hoe kan ik nu mijn data Budel resetten??.
Help mij ?? Please

6 reacties

Hoi Renskevzoest, 

welkom op het T-Mobile Forum :D

Er zijn meerdere manierren om je databundel te resetten, zie: http://www.t-mobile.nl/klantenservice/netwerk-en-bereik/datasnelheid-verhogen
hierin staat omschreven dat je het via My Tmobile maar ook via klantenservice kunt resetten. Ik zou zeggen lees het even op je gemak door :D
Is je vraag zo voldoende beantwoord?

Groetjes Tribaltim
Helaas blijf ik op iedere mogelijke manier de melding krijgen oeps verkeerde pagina. Via de app my t-mobile maak hij helemaal geen verbinding om te kunnen resetten en uiteraard ben ik nu veel te laat voor de klantenservice... Heel vervelend..
Ik snap niet hoe dit mogelijk is. De link van akkoord doet het gewoon niet dus er zal wel een fout in de webpagina zitten.
Hopelijk morgen contact met de klantenservice en kunnen ze dit alsnog voor me oplossen.
Reputatie 5
@Renskevzoest wat vervelend dat het niet is gelukt om je internetsnelheid te resetten. Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met onze telefonische klantenservice, zij hebben de reset voor je uitgevoerd. Mocht je in de toekomst problemen ervaren zou je het dan eens via een andere browser willen proberen? Mocht het dan ook niet werken dan vernemen wij dit graag! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Ik heb het zelfde probleem iedere keer weer oeps.....
Thuis geprobeerd en nu op het werk.
Ben trouwens de laatste 3 maanden heel snel door mijn databundel heen, heel vreemd want mijn gebruik is niet anders dan voorgaand anderhalf jaar.
Het resetten zal ik ook via klantenservice moeten doen, wacht nog even wat ik hier voor reactie krijg.
Mvgrt.
@ Hennievm

Welkom bij de T-Mobile Community!

Erg vervelend dat het niet lukt om de snelheid te resetten! Op welke manier(en) heb je dit precies geprobeerd? Ik heb de limiet in ieder geval bij deze gereset. Mijn excuses voor het ongemak!
Reputatie 2
"De pagina die je zoekt lijkt niet te bestaan...
Kunnen we je misschien van dienst zijn met onderstaande informatie?"

Need I really say more?
Deze thread is inmiddels anderhalve week oud ....
"Handmatig" resetten door de klantenservice? Werkelijk?
Hebben ze dat o zo handige T-Mobile-roze "reset van databundel" knopje niet geplaatst zodat ze zich bij de klantenservice met zaken kunnen bezig houden waarvoor werkelijk een "human touch" vereist is?

Kijk, ik begrijp heus wel dat er wel 's wat fout gaat met een web pagina of, zoals hier, een onbeduidende link (die "slechts" €5,08 per click op moet leveren), maar anderhalve week  hetzelfde probleem met 1 en dezelfde link is echt diep triest

12-03-2014 <> 24-03-2014
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/37137623.jpg

BTW, Moderator: ik zit niet te vissen naar een "Erg vervelend dat het niet lukt om de snelheid te resetten!" auto response dus spaar je de moeite
Zoals uit het begin van mijn reactie valt op te maken weet ik inmiddels wel waar ik mijn reset kan laten (doen)
Ik heb inmiddels ook nog 4 andere browsers geprobeerd dus ...

Vooralsnog ga ik eerst mijn 2 GB databundel bij de concurent Vo... maar 's opmaken
Wie weet is dat wel genoeg voor de resterende 10 dagen

Reageer