Beantwoord

Schandalig!


  • is net lid geworden
  • 0 reacties
Ik heb voor de 2e keer geprobeerd mijn abonnement te wijzigen en aangegeven per welke datum. Dit is voor de 2e keer verkeerd gegaan! Bel ik de klantenservice word ik 2 keer in de wacht gezet en daarna wordt er gewoon opgehangen!!!! Ik ben helemaal klaar met T-mobile! Als ik vandaag niet fatsoenlijk te woord gestaan wordt met een degelijke verantwoording dan zeg ik mijn abonnement op!
icon

Beste antwoord door Hajar 5 januari 2019, 14:15

Hi evw6,

Ik zie dat je na dit bericht een collega hebt gesproken en dat je meer uitleg hebt gekregen. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Ik wens je een mooi weekend toe.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hi evw6,

Ik zie dat je na dit bericht een collega hebt gesproken en dat je meer uitleg hebt gekregen. Hopelijk is hiermee alles weer naar wens! Ik wens je een mooi weekend toe.

Reageer