Beantwoord

service!

Reputatie 2
ik moet het even kwijt, ik vind het uitermate slechte service!
sinds 2 weken heb ik een samsung s6 die al vanaf begin last heeft van een bug. vastlopen, geen screenshots, batt binnen 6 uur leeg, contacten weg bij whatsapp. sinds een aantal dagen loopt ie zodanig vast dat ik er helemaal niks meer mee kan als alleen een harde reset.. kom op, het is een nieuw toestel.

nu kan ik hem ter reparatie aanbieden, wat 2 weken gaat duren maar ik ga op vakantie volgende week. OF ik kan hem omruilen tegen een GEBRUIKT toestel. echt serieus, de meest slechte service ooit. ik heb een nieuw toestel, ik wil geen gebruikt..... waarschijnlijk valt dit ook binnen de garantie van samsung dus ik begrijp niet waarom T-Mobile zo moeilijk om doet, ruil m gewoon om naar een nieuwe.

ik vind dit echt zo slecht, een tegenvaller. Nooit problemen gehad, moet dit op zon manier ?

ik denk dat ik hier echt werk van ga maken, heb het toestel 2 weken!
icon

Beste antwoord door Bram T-Mobile 18 juli 2015, 13:36

Hoi murraijtjuh,

Ik wil graag met je meekijken naar de mogelijkheden maar ik wil dan iets meer weten. Wil je mij een privébericht sturen met hierin jouw imeinummer? Dan kan ik kijken of dit nog binnen de 14 dagen valt dat je recht hebt op een nieuw toestel. Buiten de 2 weken zal het dan inderdaad een zo goed als nieuw toestel zijn of een reparatie. De kans en het ongeluk dat je die niet terug hebt voordat je op vakantie gaat is dan inderdaad aanwezig.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi murraijtjuh,

Ik wil graag met je meekijken naar de mogelijkheden maar ik wil dan iets meer weten. Wil je mij een privébericht sturen met hierin jouw imeinummer? Dan kan ik kijken of dit nog binnen de 14 dagen valt dat je recht hebt op een nieuw toestel. Buiten de 2 weken zal het dan inderdaad een zo goed als nieuw toestel zijn of een reparatie. De kans en het ongeluk dat je die niet terug hebt voordat je op vakantie gaat is dan inderdaad aanwezig.

Reageer