Beantwoord

Sinds gister valt elke telefonische verbinding weg

  • 30 mei 2014
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

Als ik bel valt na een poosje de verbinding weg. Ik kan dan ook niet direct terugbellen, en als dat wel lukt is dat maar voor heel even. Als ik zelf gebeld word gaat hij vaak niet over en krijg ik veel later een sms over een gemiste oproep. Ik heb een iPhone 5. Deze is gereset en helemaal opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een nieuwe simkaart gehaald én een nieuw telefoontje (goedkope Nokia) om te kijken of het aan de kaart dan wel de telefoon lag, maar bij beide hou ik hetzelfde probleem. Help! Wat kan het nu nog zijn?
icon

Beste antwoord door Harvey 5 juni 2014, 12:01

Als ik bel valt na een poosje de verbinding weg. Ik kan dan ook niet direct terugbellen, en als dat wel lukt is dat maar voor heel even. Als ik zelf gebeld word gaat hij vaak niet over en krijg ik veel later een sms over een gemiste oproep. Ik heb een iPhone 5. Deze is gereset en helemaal opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een nieuwe simkaart gehaald én een nieuw telefoontje (goedkope Nokia) om te kijken of het aan de kaart dan wel de telefoon lag, maar bij beide hou ik hetzelfde probleem. Help! Wat kan het nu nog zijn?

Welkom op het T-Mobile forum! :)

Excuses voor de late reactie!

Er waren problemen met de zendmast in Duindorp. Er waren onderdelen kapot gegaan en deze zijn vervangen. Deze problemen zijn. Klanten kunnen sinds 3 juni weer bellen/internetten. Excuses voor het ongemak!



Bekijk origineel

1 reactie

Als ik bel valt na een poosje de verbinding weg. Ik kan dan ook niet direct terugbellen, en als dat wel lukt is dat maar voor heel even. Als ik zelf gebeld word gaat hij vaak niet over en krijg ik veel later een sms over een gemiste oproep. Ik heb een iPhone 5. Deze is gereset en helemaal opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een nieuwe simkaart gehaald én een nieuw telefoontje (goedkope Nokia) om te kijken of het aan de kaart dan wel de telefoon lag, maar bij beide hou ik hetzelfde probleem. Help! Wat kan het nu nog zijn?

Welkom op het T-Mobile forum! :)

Excuses voor de late reactie!

Er waren problemen met de zendmast in Duindorp. Er waren onderdelen kapot gegaan en deze zijn vervangen. Deze problemen zijn. Klanten kunnen sinds 3 juni weer bellen/internetten. Excuses voor het ongemak!



Reageer