Beantwoord

Sinds wanneer heb ik een abonnement bij T-Mobile?

Hoelang zit ik al bij T-Mobile?
icon

Beste antwoord door Chantal T-Mobile 23 juli 2015, 16:00

Hoi Henkieeee, welkom op het T-Mobile Forum. :)

Je bent sinds juni 2014 klant bij T-Mobile. Ik zie dat je ons op 25 Augustus 2015 gaat verlaten. Jammer dat je weggaat Henk! Ik hoop dat al je vragen beantwoord zijn. Mocht dat niet zo zijn, laat het me dan weten.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Hoi Henkieeee, welkom op het T-Mobile Forum. :)

Je bent sinds juni 2014 klant bij T-Mobile. Ik zie dat je ons op 25 Augustus 2015 gaat verlaten. Jammer dat je weggaat Henk! Ik hoop dat al je vragen beantwoord zijn. Mocht dat niet zo zijn, laat het me dan weten.
Kijk,daar ga je al de mist in. Ik ben al een jaartje of 11 klant bij T-Mobile. Mijn vraag is eigenlijk, gaan jullie met al de klanten zo om?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Henkieeee

Je hebt gelijk! Je bent al sinds juni 2006 klant bij ons! :S:D

Wat bedoel je precies met hoe we met je om gaan? We helpen je graag verder als je nog vragen hebt! 🙂
Ik zou ook graag weten sinds wanneer ik klant ben bij T-Mobile?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Schreud82,

Al een behoorlijk lange tijd! Je bent klant bij ons sinds mei 2005! Hopelijk nog altijd naar tevredenheid? 🙂
Ha David, ja eigenlijk wel. Mag binnenkort weer evt verlengen geloof ik en had de stille hoop dat jullie trouwe klanten nog iets kunnen aanbieden maar geloof dat ik dan van een koude kermis thuis kom😬.

Wat ik al zei ben eigenlijk best tevreden kreeg alleen een mooie aanbieding van Mn tv provider ziggo vandaar.

met vriendelijke groet,

Jesper
Reputatie 7
Badge +19
Hi Jesper,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent. Je kunt ook gratis bellen naar dit nummer 0800-8104 met onze verkoopafdeling. Dan kunnen jullie samen kijken naar een passende aanbieding. Hopelijk komen jullie er samen uit! 🙂

Reageer